• De stelling van vandaag luidt:
    Wietteelt legaliseren zal criminaliteit tegengaan.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Criminaliteit kan je niet tegenhouden. Dat zal er altijd zijn.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    het word waarschijnlijk erger ;D
    gewoon verbieden.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind van wel ja, omdat het dan minder spannend is om te doen; bovendien kan het dan gecontroleerd worden, en zo wordt het ook nog is veiliger.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik denk niet dat de criminaliteit minder word, maar ze mogen het van mij best legaliseren. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik moest de vraag eerste 3x lezen voordat ik hem snapte:8
    Ik denk dat het alleen maar erger woont. Een paar jaar geleden hebben ze in mijn straat zo een hele kwekerij opgespoord . Heel dat huis sotnd vol


    Love is Love.Love is You. I Love Love. So I Love You

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind van wel ja, omdat het dan minder spannend is om te doen; bovendien kan het dan gecontroleerd worden, en zo wordt het ook nog is veiliger.


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    neh dan wordt het wel stiekem gedaan =]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    neh dan wordt het wel stiekem gedaan =]


    Dat is wat er nu gaande is, met deze stelling wordt het tegenovergestelde bedoelt; het toestaan van wietteelt. (":


    Numbers.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind van wel ja, omdat het dan minder spannend is om te doen; bovendien kan het dan gecontroleerd worden, en zo wordt het ook nog is veiliger.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Qlimax schreef:
    Neuh. Mensen komen nu toch ook aan harddrugs? Als je dat ook gaat verbieden gaan jongeren het juist doen om "gevaar" uit te lokken en stoere verhaaltjes te vertellen hebben.



    Ze verbieden het niet, ze legaliseren het lol.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    snap het niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Progeny schreef:
    Nu niet, nooit niet.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Lol, for real? Oneens.

    Ja, zeker doen NOT
    Er lopen al genoeg junkies rond, dus als we dat zouden doen zijn het er waarschijnlijn nog meer...
    Ik ben extreem tegen drugs, het maakt je alleen maar kapot en je wordt er ecgt lelijk van (Wallen onder de ogen,onzuivere huid,gelige handen,slecht gebit,...)
    Dus nee bedankt ^.^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Progeny schreef:
    Nu niet, nooit niet.


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3