• Wat is er allemaal met die shit aan de hand dan? M'n vaders vriendin kon niet inloggen en ik krijg eerst een melding dat de site niet geschikt is voor mobiel ofzo? Ga ik naar de gewone site, krijg ik een andere foutmelding. Open ik het net op de laptop, zeggen ze dat mijn account overgekocht is?

    Help me o.o

    edit; JAJJAJA, ik weet nu wel dat niemand er last van heeft, but gimme a solution please?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 15:09 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik denk dat ze gewoon aan het werken zijn aan het deel waar jouw mailadres in opgeslagen staat. Ik heb het ook wel eens, dan zijn ze gewoon aan het sleutelen aan de site. Tegen vanavond/morgen zal hij het wel weer doen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    zo raar overgekocht dus iemand anders kan in je mail kijken echt raar ik heb medenlijden met je
    maar maak anders een nieuw account of gaat dat niet?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    littlemonsta schreef:
    zo raar overgekocht dus iemand anders kan in je mail kijken echt raar ik heb medenlijden met je
    maar maak anders een nieuw account of gaat dat niet?

    Ja hallo, no fucking way, dan ben ik ál mijn contactpersonen kwijt omdat hotmail loopt te kutten. Denk 't ff niet, ze gaan 't maar fixen (':


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Er staat dat je dus het slachtoffer van een virus bent geweest, je email adres had spam verzonden en is geblokkeerd, je zal nu idd je andere email moeten gebruiken om te bewijzen dat het hotmail account van jou is, en daarna je wachtwoord te wijzigen. Kan je ook een ander mail adres intikken, ipv alleen die ene die niet meer bestaat, zo ja, maar een tijdelijk hotmail account aan.
    Edit: En anders stuur je de hotmail mensen even een bericht met het verzoek te helpen met je account te recoveren, hoe en wat.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 15:24 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Er staat dat je dus het slachtoffer van een virus bent geweest, je email adres had spam verzonden en is geblokkeerd, je zal nu idd je andere email moeten gebruiken om te bewijzen dat het hotmail account van jou is, en daarna je wachtwoord te wijzigen. Kan je ook een ander mail adres intikken, ipv alleen die ene die niet meer bestaat, zo ja, maar een tijdelijk hotmail account aan.

    Ja zover was ik. En nee dat kan dus niet, ik kan daar geen ander emailadres inzetten.
    Ik krijg dit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb geen problemen met hotmail


    I love you Irem

    Nu ben ik bang dat ik dat ook ga krijgen aangezien op mijn laptop denk ik een heleboel virussen zitten xd

    Ik hoop voor je dat je je email terug krijgt (:


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Nu ben ik bang dat ik dat ook ga krijgen aangezien op mijn laptop denk ik een heleboel virussen zitten xd

    Ik hoop voor je dat je je email terug krijgt (:

    Komt niet door een virus XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.