• En dat is dus precies waarom ik zo'n gruwelijke hekel heb aan carnaval. Nounou jongens, wat een "feest". Ik was sowieso al niet van plan carnaval te gaan vieren, maar een vriendin vroeg me mee voor haar verjaardag en ik vind dat je dan geen 'nee' kunt zeggen. Dus ging ik maar mee, in pyjama want dat was het thema. Het was van 8 tot 12 voor een leeftijd van 12 tot 17. Nou de meisjes van 12 waren allemaal in sletterige jurkjes en zo'n beetje iedereen ging van zoenpartner naar zoenpartner. Maar goed, mijn vriendinnen en ik hadden het op een gegeven moment best leuk, maar toen moest ik met een andere vriendin naar huis. Alleen, waren we de kaartjes voor de jassen vergeten. Dus liep ik terug naar dat jarige meisje met de spullen, wil ik haar de kaartjes vragen, begint er aan mijn rechterkant ineens een of ander kind van 12 met haar naaldhak slaan. Heeft ze mijn rechter schouder en oor goed te pakken gehad. Op mijn schouder zie je duidelijk een afdruk en er zit nu zo'n vleesbultje zeg maar. Mijn oor is al de hele tijd helemaal warm en ik kon er vannacht niet eens op liggen. Au.

    Ik heb trouwens niet teruggeslagen, dat kind was mijn aandacht gewoon niet waard en het enige wat ik wilde was naar huis. Iemand anders sloeg wel terug, gaat dat meisje met haar hak op haar neus slaan. Serieus, op zo'n leeftijd, ziek gewoon.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 9:34 ]


    everything, in time

    HAMMERTIME schreef:
    Juist, en ze had ook echt geen reden om te slaan?


    Nee, serieus niet. Als je me zou kennen zou je weten dat ik nooit ruzie ga lopen zoeken. Bovendien was ik echt helemaal kapot en wilde alleen maar naar huis. Dat meisje sloeg trouwens niet alleen mij hoor, ze sloeg in de rondte alleen stond ik gewoon op de verkeerde plek.


    everything, in time

    Nevada schreef:
    Ik zou haar in elkaar hebben geslagen .__. Like, het is toch niet normaal dat ze jou gaat belagen met haar schoenen? o.o


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik denk dat ik ook gewoon weg was gegaan, ben niet zo van het geweld (krul)


    -

    ^Nee idd haha, 't sloeg ook werkelijk nergens op. Toen ze dat andere meisje op haar neus had geslagen ging ze serieus in zo'n bitchy pose staan, zwaait en zegt zo: "Ja, doeidoei bitch." oO'


    everything, in time

    Op zo'n leeftijd zou je nog niet op hakken moeten lopen.


    SLOAN.

    ik had de naaldhak afgepakt en in haar *** gepropt :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Niemand mag jou pijn doen
    I gonna kill that bitch (cat)

    ILoveNynk schreef:
    Niemand mag jou pijn doen
    I gonna kill that bitch (cat)


    Doe maar niet, dan doet ze mijn poepie ook nog pijn!<3

    En eigenlijk zouden ze idd nog niet eens op zulke hakken moeten lopen.


    everything, in time

    Beter dan een vork in je arm.

    Hoe durft ze (duivel)


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik had die naaldhak terug gepakt en zo hard op haar ingehouwd dat ze het nooit weer zou doen.

    hoop dat je pijn snel weg gaat ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Progeny schreef:
    (...)

    Nee, serieus niet. Als je me zou kennen zou je weten dat ik nooit ruzie ga lopen zoeken. Bovendien was ik echt helemaal kapot en wilde alleen maar naar huis. Dat meisje sloeg trouwens niet alleen mij hoor, ze sloeg in de rondte alleen stond ik gewoon op de verkeerde plek.

    ._____.
    Die had ze van mij echt vol op d'r smoel gekregen :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Djeez, ik had er op gemept.
    Het begint ook steeds jonger nu, al die 12jarigen denken alles te zijn..


    I'm in love with you and all your little things

    Stray schreef:
    oh. my. god.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Progeny schreef:
    (...)

    Doe maar niet, dan doet ze mijn poepie ook nog pijn!<3

    En eigenlijk zouden ze idd nog niet eens op zulke hakken moeten lopen.

    Dont worrie, I gonna hit her whit her shoes right in her fucking face (cat)

    Dat je op hakken wilt lopen, kan ik begrijpen, maar naaldhakken aan idd over the top.

    Qlimax schreef:
    Wauw, ik heb echt bewondering voor jou. Ik had dat kind helemaal in stukjes geslagen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.