• Ja Ja Ja Ja mensjes~ het is al een tijdje bekend maar ik ga toch nog even lekker zeggen:

    ABDC komt terug!!!! =D 6th season alweer o.O!

    Voor de mensen die denken he? Kennen jullie de JabbaWockeez? =>Jabba Compilatie van hun ABDC journey Zij zijn de eerste en originele champions van ABDC daarna kwam Super Cr3w => Part I Part II.
    De 3de champions waren Quest Crew, Season 3 performance (ga naar 0.20 als je ze meteen wilt zien dansen).
    De 4e champions waren speciaal, namelijk de eerste all-female crew, We Are Heroes: We Are Heroes.
    And last but not least: POREOTICS!!!!!!! Samen met Quest en Jabba zijn deze mijn favoriete crews, waarom? Ze zijn uniek, speciaal en bovenal grappig =^-^= Poreo~ <3is de jongste crew die ooit ABDC heeft gewonnen.

    Maar wie wordt de 6th Champion? Lieve fans we moeten wachten tot April maar PacificRimVideo, BloggingBestDanceCrew bestaan nog!!!! Dit zijn mijn favo youtube channels als ik voor crews op zoek ga en zij hebben paar interviews en dance demo's met de crews die auditie hebben gedaan.
    Ander leuk weetje: Dit jaars ABDC is de minimale leeftijd VERLAAGD!!!!! Ik heb al een interviews gezien met meiden die 12(!) jaar waren en niet bepaald slecht~ Ik kan niet wachten!!!!

    XxX


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    Ach, ik heb echt een hekel aan dat programma.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    leuk ik ga weer eense kijken beter dat erook een keer nog jongere mensen mogen mee doen.=)


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»