• Wie heeft de film Deathly Hallows part 1 al gezien? Wat vonden jullie ervan? :)
    Voor de Deatheater fans onder ons, wat denken jullie van de scene @ Malfoy Manor? :)

    voor alle duidelijkheid ik bedoel de beginscene, vonden jullie het ook zo erg voor lucius? (:

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 20:20 ]


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Natuurlijk zag ik die en 31 maart komt die eindelijk uit. :9~

    Bedoel je de scene in het begin met Voldemort?

    De dvd. Bijna uit. Halleyluya


    SLOAN.

    Aaah damn, ik heb hem nog niet gezien maar mijn vader zal hem wel gaan halen als hij in de winkels ligt. :Y)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zijn hier niet al drie topics over? In ieder geval, hij was geweldig (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb hem gezien, :'D Ik vond hem heel leuk. Maar natuurlijk wordt part 2 dé BESTE! Idd, de dvd is er bijna, (aa). En welke scene in Malfoy Manor bedoel je? Die in het begin vond ik eng, serieus... Voldemort was creepy en Nagini die dan zo dichter komt en ik vond het zielig voor Lucius van zijn staf... En die leerkracht dreuzelkunde, :x.
    Die op het einde vond ik ; STOM. Waarom? In het boek is ie veel leuker. Dan hoor je Ron roepen enzo en daar was het enkel Hermione die riep enzo. Ik had er meer van verwacht, want ik vond dat deel in het boek echt heel leuk om te lezen enzo... Maar het boek is altijd beter dan de film dusss! En nu maar hopen dat part 2 leuk wordt. Maar eigenlijk twijfel ik daar niet aan, want de kus van Ron en Hermione zullen we, eindelijk zien. Kan niet wachten!!! :'D

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 18:37 ]

    Ik heb hem gezien en hij rockt. Echt waar, hij is amazing. En ik kan niet wachten op part 2 want die gaat nog beter worden. En ik hoop dat ze de epiloog er ook in gaan verwerken want ik wil echt zien hoe ze zijn geworden:9~


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nevada schreef:
    Ik heb hem gezien en hij rockt. Echt waar, hij is amazing. En ik kan niet wachten op part 2 want die gaat nog beter worden. En ik hoop dat ze de epiloog er ook in gaan verwerken want ik wil echt zien hoe ze zijn geworden:9~

    Jaa, de epiloog zal er zeker in zitten.

    Hij is zo amazing! Ik wil 'm nu op DVD hebben, naja nog een paar nachtjes wachten. :Y)

    Omygod, ik kan niet wachten tot part 2! <'3


    They were never in fact homeless

    BKCP schreef:
    (...)
    Jaa, de epiloog zal er zeker in zitten.

    Ahw ik wil die kindjes zien! En Ron en Hermelien:9~


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Sketchead schreef:
    Natuurlijk zag ik die en 31 maart komt die eindelijk uit. :9~

    Bedoel je de scene in het begin met Voldemort?


    jep die :)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    g
    e
    w
    e
    l
    d
    i
    g
    <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    BKCP schreef:
    Ik heb hem gezien, :'D Ik vond hem heel leuk. Maar natuurlijk wordt part 2 dé BESTE! Idd, de dvd is er bijna, (aa). En welke scene in Malfoy Manor bedoel je? Die in het begin vond ik eng, serieus... Voldemort was creepy en Nagini die dan zo dichter komt en ik vond het zielig voor Lucius van zijn staf... En die leerkracht dreuzelkunde, :x.
    Die op het einde vond ik ; STOM. Waarom? In het boek is ie veel leuker. Dan hoor je Ron roepen enzo en daar was het enkel Hermione die riep enzo. Ik had er meer van verwacht, want ik vond dat deel in het boek echt heel leuk om te lezen enzo... Maar het boek is altijd beter dan de film dusss! En nu maar hopen dat part 2 leuk wordt. Maar eigenlijk twijfel ik daar niet aan, want de kus van Ron en Hermione zullen we, eindelijk zien. Kan niet wachten!!! :'D

    Wat bedoel je, met Ron & Hermelien roepen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik ben er heen geweest met een vriend van me. ik moest huilen op het einde(huil)(huil) ik moet dat heel snel bij zielige stukjes xD!!

    maar hij was wel leuk.. en soms moest ik wel schrikken:|:|

    bijvoorbeeld bij dat stukje in goderics end.. met nagini..
    ik wist wel wat er ging gebeuren maar toch xD!!

    ik kan niet wachten tot we hem op dvd hebben xD!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik vond hem best wel heel erg tof :Y)


    Caution first, always.

    nop, ik wacht tot het tweede deel ook uit is en dan een marathon houden, 8 films op 2 dagen!:9~


    Love? No. I prefer cats.