• Okay, dus het leek me wel leuk om een topic te openen waar je - sort of - je hart kan luchten of dingen opbiechten..

Oh my God, Becky. Look at her butt.

MissWanda schreef:
    Ik heb nog nooit een vriendje gehad .Ik ben er ook nog niet klaar voor een vriendje . Maar stiekem verlang ik wel naar eentje. Maar eerst moet ik wachten tot die kleuters in mijn klas eindelijk volwassen worden (tja ik zit nog in de 1e en ik hoor in de 2de -.-')

Hahaha ik weet precies wat je bedoelt.. Ik zit nu in de 2de maar die kinderen in mijn klas.. pfff

Oh my God, Becky. Look at her butt.

Ik vind een jongen leuk. Maar hij heeft het net uitgemaakt met zijn vriendin omdat hij iemand anders leuk vindt.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Ik ga liever niet op vakantie en ik vind het niet leuk om (te veel) tijd door te brengen met familie. Afgelopen vakantie heb ik me echt wel een paar keer opgesloten in de badkamer en daar zitten huilen onder de douche. Ik moet zo nu en dan alleen zijn.
    Het liefst slaap ik niet, maar ik doe het wel, omdat anders mijn moeder gaat zeiken (ik ben bang voor haar en dat is geen grap) en ik er anders uitzie als een spook. Ik vind slapen eigenlijk tijdverspilling en de nacht is veel mooier dan de dag.
    Ik was verliefd(?) op een jongen, een heel jaar lang. Dit schooljaar is hij van school af en ik huil nog steeds om hem.

[ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 19:01 ]

wth.

pffff uhm.
    Ik erger me aan een klasgenootje omdat ze elke keer over ene 'kevin' praat, en toen kwam ze iemand tegen, - diezelfde dag nog - had ze gelijk verkering gevraagd aan die jongen die ze tegenkwam. Dus ik zei op MSN: 'Jij hebt volgens mij elke maand een ander.' Zegt ze: 'Ja hahaha.' Nou ik zou er helemaal niet trots op zijn, eerlijk gezegd erger ik me eraan.

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Ik erger me eigenlijk kapot aan een vriendin van me. Sorry S.
    Ik heb nog nooit een vriendje gehad en ik heb het gevoel dat ik daar nu sterk behoefte aan heb.
    Ik ben verliefd op iemand die dat niet weet, al meer dan een half jaar. Hij woont meer dan 150 km hier vandaan en ik ga er echt kapot van. Sinds hij eergisteren weer een vriendinnetje heeft, heb ik alleen nog maar zin om te janken.

Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

UKiss schreef:
    ik word altijd verliefd op onbereikbare Artiesten *zucht*

'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

Genius schreef:
    Ik mis mijn ex nog steeds, en toen ik gisteren zijn msnnaam las brak mijn hart. Blegh

Dat probleem heb ik ook.

You were much more muchier, you've lost your muchness.

Ik heb nog nooit gezoend
    En ik heb ooit op het punt gestaan om zelfmoord te plegen, dat weet nog steeds niemand.

Don't dream your life, but live your dream!

Als mensen erachter komen met wie ik een 'geheime' relatie heb, kan het erge gevolgen voor ons beide hebben. Verboden liefde dus, maar we vinden elkaar te leuk om ermee te stoppen.

Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

UKiss schreef:
    ik word altijd verliefd op onbereikbare Artiesten *zucht*
    Komt me heel bekend voor. Ik ga dan ook iedere jongen met artiesten vergelijken.

Today will be Girl's Day party with you~

Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die gewoon zwaar verslaafd is aan bepaalde series.

Your call, Detective Shinypants.

Ik ben een beetje aan het frutselen met een jongen terwijl ik hem eigenlijk helemaal niet leuk vind. Maar daarentegen is hij wel heel lief maar de gevoelens zijn er niet. En dus nu voel ik me echt kut omdat ik helemaal niet iemand ben die iemand anders aan het lijntje houdt. En stuurt hij ook nog eens een smsje dat hij wil praten omdat hij me 'echt' leuk vind. Fijn. Pfffft.

Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

DieForYou schreef:
    Nou dan zal ik maar beginnen..
    Ik heb nog nooit een vriendje gehad, en heb nog nooit gezoend..
    Ik heb ook nooit eerder de 'need' voor een vriendje gehad.. maar ik begin steeds vaker een vriendje te willen, om lief mee te smsen en afspraakjes te hebben ofsoo..

Same.

ONLY SEVEN LEFT <3

Ik erger me aan drama wijven, maar heb zelf ook een keer een feestje verpest door mijn eigen drama (A)

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Ik voel me steeds minder goed dan mijn andere klasgenoten... :(

Life is hard and then we die