• Oke het zit zo,
    mijn ouders zijn er vandaag achter gekomen dat ik een vriendje heb. Maar ik heb dus al sinds 20 februari.
    En nu zijn mijn ouders teleurgesteld in mij, omdat ik het ze niet eerder heb verteld. Nu is het ook zo, ik woon zeg maar in leek en hij in roden. En ik moet altijd naar roden fietsen, omdat hij niet naar leek wilt. Omdat dat "te ver" fietsen is. Terwijl hij wel altijd in de zomer naar oldekerk moet fietsen voor zijn school.
    Hij zegt dat hij wel van mij houd, en dat hij het er wel voor mij over heeft om hier te komen, maar dat laat hij niet eens zien!
    Wat moet ik nou doen? Ik wil het niet uitmaken omdat ik van hem hou, maar veel mensen zeggen dat hij mij niet waard is omdat hij niet eens 1 keertje in leek is geweest. Ik ben het daar ook wel mee eens, maar ik hou veel van hem en wil hem niet kwijt. ;S

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Uitmaken die hap.
    Een relatie komt van twee kanten en hoe dan ook gaat dit sowieso mis. Kan iemand met hetzelfde gedonder.
    Like I said: uitmaken.
    I'd say: 'Praatjes vullen geen gaantjes. Als jij geen flikker voor mij over hebt, waarom ik dan wel voor jou? Nou, tell me.'
    BAM, in your face dipshit.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 20:31 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Uitmaken die hap.
    Een relatie komt van twee kanten en hoe dan ook gaat dit sowieso mis. Kan iemand met hetzelfde gedonder.
    Like I said: uitmaken.

    Ga niet naar Roden. Komt ie vanzelf wel naar Leek.
    Zo niet: uitmaken.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    je moet hem een waarschuwing geven zoals : ik zou graag willen dat jij eens naar leek komt anders kan het niet meer verder met ONS


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    TheBoss schreef:
    Uitmaken die hap.
    Een relatie komt van twee kanten en hoe dan ook gaat dit sowieso mis. Kan iemand met hetzelfde gedonder.
    Like I said: uitmaken.
    I'd say: 'Praatjes vullen geen gaantjes. Als jij geen flikker voor mij over hebt, waarom ik dan wel voor jou? Nou, tell me.'
    BAM, in your face dipshit.

    TheBoss schreef:
    Uitmaken die hap.
    Een relatie komt van twee kanten en hoe dan ook gaat dit sowieso mis. Kan iemand met hetzelfde gedonder.
    Like I said: uitmaken.
    I'd say: 'Praatjes vullen geen gaantjes. Als jij geen flikker voor mij over hebt, waarom ik dan wel voor jou? Nou, tell me.'
    BAM, in your face dipshit.


    We accept the love we think we deserve.

    Hij fietst wel helemaal naar oldekerk en heeft het niet voor je over om naar leek te fietsen? wat een anus
    jaaa ik woon in groningen dus halleluja ik weet waar dat allemaal ligt.
    als je van hem houd en niet kwijt wil, confronteer hem ermee reageert hij er slecht op: uitmaken


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    like they say up ^ here :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jow, die is lui. Het is niet eens zo ver van Leek naar Roden? Dat kan ie toch wel fietsen? Kom op, zeg. Muziekje erbij en je bent er zo. Ga gewoon niet meer naar hem toe en kijk wat ie doet. Doet ie niks? Uitmaken dan. 't Moet van twee kanten komen, anders schiet 't niet op.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    littlemonsta schreef:
    je moet hem een waarschuwing geven zoals : ik zou graag willen dat jij eens naar leek komt anders kan het niet meer verder met ONS


    En wat nou als hij zegt: Dan is het uit.
    Dan is het wel allemaal over, terwijl dat niet eens mijn bedoeling was. :S
    Ik hou van hem, en wil het niet uit hebben.

    TheBoss schreef:
    Uitmaken die hap.
    Een relatie komt van twee kanten en hoe dan ook gaat dit sowieso mis. Kan iemand met hetzelfde gedonder.
    Like I said: uitmaken.
    I'd say: 'Praatjes vullen geen gaantjes. Als jij geen flikker voor mij over hebt, waarom ik dan wel voor jou? Nou, tell me.'
    BAM, in your face dipshit.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    hij zou ten minste je ouders eens moeten ontmoeten , kwestie van beleefdheid --'


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Klinkt niet echt als iemand die moeite voor je wil dit.. denk niet dat het goed zit meisje..


    Life is hard and then we die