• Okay, dus het leek me wel leuk om een topic te openen waar je - sort of - je hart kan luchten of dingen opbiechten..


    Oh my God, Becky. Look at her butt.

    Nou dan zal ik maar beginnen..
    Ik heb nog nooit een vriendje gehad, en heb nog nooit gezoend..
    Ik heb ook nooit eerder de 'need' voor een vriendje gehad.. maar ik begin steeds vaker een vriendje te willen, om lief mee te smsen en afspraakjes te hebben ofsoo..


    Oh my God, Becky. Look at her butt.

    Ik ben een keer vreemdgegaan, en hij weet het nogsteeds niet. (=vriendje).
    Sorry s.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ik word altijd verliefd op onbereikbare Artiesten *zucht*


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb het gevoel dat er niemand in de buurt is die interessant genoeg is om verliefd op te worden x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik vind al voor bijna twee jaar de zelfde jongen leuk en hij heeft al een vriendin.
    ik heb nog nooit een vriendje gehad of gezoend ):


    live long and prosper

    Stiekem erger ik me dood aan me vriendin, sorry L.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik heb er een hekel aan als exen weer tegen je beginnen te praten(krul) Dus Jaap: shut the f. up.
    O, en over mezelf: ik vertrouw mensen niet meer, dus ik durf niet meer een relatie aan te gaan.. Maar ik wil het stiekem wel :x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben teruggevallen in een oude gewoonte, ik weet dat ik moet stoppen, maar het is simpelweg een te makkelijke manier om mijn gedachte te verzetten. Sorry.

    Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad.

    Ik voel een soort haat voor een van mijn vriendinnen..
    Sorry A.


    Oh my God, Becky. Look at her butt.

    Ik mis mijn ex nog steeds, en toen ik gisteren zijn msnnaam las brak mijn hart. Blegh


    -

    Ik ben dit leven zat :'D

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 18:54 ]

    Ik heb een zware haat aan een vriendin aan mij die stinkend jaloers is op mij.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb nog nooit een vriendje gehad .Ik ben er ook nog niet klaar voor een vriendje . Maar stiekem verlang ik wel naar eentje. Maar eerst moet ik wachten tot die kleuters in mijn klas eindelijk volwassen worden (tja ik zit nog in de 1e en ik hoor in de 2de -.-')

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 18:54 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik erger me vaak aan me vriendin N haar vader verdient heel veel en vaak is das wel irri want dan staat ze er over te praten wat ze krijgt enzo terwel ik het zelf betaal laast ook wouw ze een fotosessie doen maarja daar heb ik geen zakgeld meer voor en toen zij ze ook binnen 2 weken ja dat gaat ook weer nie werken (cat) en dan komt ze ook aan met "dure kleren"(valt wel mee) ik dacht dat ze veel meer kleren hat dan ik dus echt nie (staat ook nog in een topic)
    ik heb lkkr meer en nog een Dolce&Gabbana topje(puh)


    Shoganai i ne~