• Mijn hond (Kosmo) die heeft een bloeding gehad in z'n hoofd en nu gaat het echt heel k*t bij hem want hij valt steeds om of hij zakt door zijn achterpoten en de helft van zijn gezicht is verlamd en hij kotst alles onder. Gister avond viel hij ook van de trap af :(, en nu eet en drinkt hij ook niks meer.... Ik ben zo bang dat hij het niet meer lang red (hij is acht is ook best wel oud). En we kunnen alleen maar afwachten of het vanzelf wegtrekt maar ik denk eerlijk gezegd van niet....

    sorry dat jullie dit misschien een zeik bericht vinden of dat ik me aanstel maar ik moet dit even ergens neerzetten


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    (flower)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Nee niet Kosmo!!!!
    Kristy waarom zij je dat niet eerder:(!!!
    Arme kosmo, Hopelijk word hij weer beter.
    Ik kom je morgen wel troosten op school. Ik ken ook nog iemand die het misschien niet red.Kunnen we samen uithuilen :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oh, dat is echt zo vet zielig!
    Sterkte!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Laat dat arme beestje inslapen. Je zegt dat je niet weet of hij pijn heeft? Dat arme dier valt van de trap af, is half verlamt, geeft over. Natuurlijk heeft hij pijn. Het is het beste voor hem om hem in te laten slapen, hoe moeilijk het ook is.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Animale schreef:
    Als hij te veel pijn lijdt is het misschien beter dat jullie hem laten inslapen, hoe moeilijk het ook is.


    We accept the love we think we deserve.

    ahh, sterkte <3


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ocharme..
    Ik zou denk ik bij mijn hond blijven slapen :X


    Stop wishing, Start doing..

    Je moet hem echt laten inslapen. Een hersenbloeding neemt beschadiging met zich mee en dat herstelt niet meer. Dat arme beestje lijdt nu alleen maar pijn. Kom op, hij valt van de trap, geeft over en zakt door zijn achterpoten. Tuurlijk heeft-ie pijn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Courtesan schreef:
    Laat dat arme beestje inslapen. Je zegt dat je niet weet of hij pijn heeft? Dat arme dier valt van de trap af, is half verlamt, geeft over. Natuurlijk heeft hij pijn. Het is het beste voor hem om hem in te laten slapen, hoe moeilijk het ook is.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Als hij heel veel pijn heeft, lijkt het me beter om hem in te laten slapen. Dat ik beter voor hem. Ik snap dat het jou en je familie heel veel pijn doet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.