• Mijn hond (Kosmo) die heeft een bloeding gehad in z'n hoofd en nu gaat het echt heel k*t bij hem want hij valt steeds om of hij zakt door zijn achterpoten en de helft van zijn gezicht is verlamd en hij kotst alles onder. Gister avond viel hij ook van de trap af :(, en nu eet en drinkt hij ook niks meer.... Ik ben zo bang dat hij het niet meer lang red (hij is acht is ook best wel oud). En we kunnen alleen maar afwachten of het vanzelf wegtrekt maar ik denk eerlijk gezegd van niet....

    sorry dat jullie dit misschien een zeik bericht vinden of dat ik me aanstel maar ik moet dit even ergens neerzetten


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Als hij echt heel veel pijn heeft kan je hem beter laten inslapen.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 11:22 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Als hij te veel pijn lijdt is het misschien beter dat jullie hem laten inslapen, hoe moeilijk het ook is.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Als hij echt heel veel pijn heeft lijkt het me het beste om hem in de laten slapen, ik weet wat je meemaakt! Heel veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 11:22 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Laime schreef:
    Als hij echt heel veel pijn heeft kan je hem beter inspuiten.


    tja we weten niet of hij veel pijn heeft, hij laat het niet echt merken.... ik hoop dat het snel wegtrekt maar ik denk dat het niet gaat gebeuren :(


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    MissAthena schreef:
    (...)

    tja we weten niet of hij veel pijn heeft, hij laat het niet echt merken.... ik hoop dat het snel wegtrekt maar ik denk dat het niet gaat gebeuren :(

    Je zei toch dat hij vaak door zijn achterpoten zakt en overgeeft enzo?, dan zou hij wel pijn hebben denk ik. Maar bespreek het is met je ouders anders. Maar het kan ook aan de ouderdom liggen, want mijn vorige hond was 14 en die zakte ook vaak door zijn achter poten en hij gaf ook altijd groen overgeefsel uit, en we hebben hem ook laten inslapen...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laime schreef:
    Je zei toch dat hij vaak door zijn achterpoten zakt en overgeeft enzo?, dan zou hij wel pijn hebben denk ik. Maar bespreek het is met je ouders anders. Maar het kan ook aan de ouderdom liggen, want mijn vorige hond was 14 en die zakte ook vaak door zijn achter poten en hij gaf ook altijd groen overgeefsel uit, en we hebben hem ook laten inslapen...


    dat overgeven deed hij al langer maar dat hij door zijn achterpoten zakt dat lijkt mij ook pijn doen :(, en ik heb het al met mijn ouders erover gehad we wachten nog even af en als het blijft dan laten we hem inslapen...


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    MissAthena schreef:
    (...)

    dat overgeven deed hij al langer maar dat hij door zijn achterpoten zakt dat lijkt mij ook pijn doen :(, en ik heb het al met mijn ouders erover gehad we wachten nog even af en als het blijft dan laten we hem inslapen...

    Ja dat is het beste denk ik, en veel succes eh girl!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Aah, arme jij! Heel veel sterkte! (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ahww, veel sterkte.

    thank you all!(K) (ook namens Kosmo)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Je moet je niet excuseren, het is geen zeikbericht. Geloof me, mensen die geen zin hebben om dit te lezen, zullen dit ook niet doen. Dus de mensen die dit wél lezen, lezen het met plezier, om je te steunen/raad te geven.

    Dat is idd wel kut, maar als het niet wegtrekt na een tijdje, is het misschien toch beter om hem een prikje te geven. Dat is pijnlijk voor jou, ja, maar het gaat om het leven van je hond. Dus ik zou zeggen: geniet gewoon zoveeeeeel mogelijk van de tijd dat je met je hond hebt.
    En als de dierenarts zei dat er nog kans is tot genezing, dan zal dat waarschijnlijk wel zo zijn ;)


    -

    Acht is toch nog niet eens zo oud?
    Oh sorry, dat maakt het er echt niet beter op.
    Als je er echt niet meer tegen kunt, zou ik hem idd laten inslapen, dan heeft hij geen pijn meer.


    Food.

    Belieburx schreef:
    Als hij echt heel veel pijn heeft lijkt het me het beste om hem in de laten slapen, ik weet wat je meemaakt! Heel veel sterkte!


    Shoganai i ne~

    Is geen zeikbericht, ik weet hoeveel je om zo'n hondje kunt geven, super veel sterkte en hopen dat het nog goed komt!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ga naar de dierenarts, plx. Als er niks aan te doen is/het gaat niet over, in laten slapen.
    Sterkte!


    I live for the applause, you will die for it.