• Ik lig hier in mijn bed en ik sprong overeind doordat buiten KEIHARD de muziek aanging! O.o
    Er is al de hele dag buiten muziek op, maar ik heb het nog niet zo hard gehoord! (het is Carnaval en er is vandaag optocht)
    Het lijkt wel alsof ik in een discotheek ben, het is echt niet normaal..

    En het is ook geen eens carnavals muziek, maar gewoon BOEMBOEMBOEM muziek..

    Ik vind het niet zó erg, maar ik schrok me net dood..

    Wie heeft hier ook last van met Carnaval of met iets anders..?


    Me so good.

    Mijn buren, van 4 huizen verderop, hoor ik duidelijk welke muziek ze luisteren, elke. dag. :Y)

    Gelukkig weten ze hier in 't noorden niet hoe ze Carnaval moeten vieren. (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Abruzzi schreef:
    Mijn buren, van 4 huizen verderop, hoor ik duidelijk welke muziek ze luisteren, elke. dag. :Y)


    Ja bij mij ook en dan is het echt van die apre ski muziek. (cat)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Goblin schreef:
    Gelukkig weten ze hier in 't noorden niet hoe ze Carnaval moeten vieren. (nerd)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nu is het wel Carnavalsmuziek,
    en staat de muziek NOG harder.

    Ik kan geeneens mijn film afkijken )';


    Me so good.

    Goblin schreef:
    Gelukkig weten ze hier in 't noorden niet hoe ze Carnaval moeten vieren. (nerd)


    Alleen maar tranen van geluk

    Goblin schreef:
    Gelukkig weten ze hier in 't noorden niet hoe ze Carnaval moeten vieren. (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Goblin schreef:
    Gelukkig weten ze hier in 't noorden niet hoe ze Carnaval moeten vieren. (nerd)

    Dat kun je wel zeggen, maar hier in Delft (Das boven de rivieren) hebben we wel een optocht, die natuurlijk net voor mijn huis langs moet (net als de Sinterklaas en bevrijdingsoptochten) en ik wordt GEK van de muziek. Het enige wat een beetje werkt is er nog hardere muziek over heen draaien, en dat mocht niet van de vriend van mijn moeder, dus nu zitten we met zijn alleen op full volume radio nogwat klassiek te luisteren O,o


    Alis volat propriis

    Het is ook zo fout hoe wij Limburgers zingen ;x
    Nu is Sex on Fire op, als Carnavals lied in het Limburgs.
    Zó fout..


    Me so good.

    Ikkeee en ik heb er echt geen zin in..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aw... Balen.

    Hier vieren we geen carnaval. Volgens mij weten de meeste mensen in deze wijk niet eens dat het vandaag carnaval is. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Goblin schreef:
    Gelukkig weten ze hier in 't noorden niet hoe ze Carnaval moeten vieren. (nerd)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Gelukkig had ik daar geen last van waar ik woon.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nou gisteren was het hier ook, alleen dan was het muziek over jagers. Dat vind ik nou niet echt kindvriendelijk muziek voor die jongere kindjes.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Goblin schreef:
    Gelukkig weten ze hier in 't noorden niet hoe ze Carnaval moeten vieren. (nerd)