• ..Dat mensen best veel gepest worden. En ik vind dit niet kunnen. Ikzelf ben ook een paar keer gepest, geplaagd, dingen genoemd, alles.
    Ik zie mensen in mijn klas die gepest worden, omdat ze anders zijn, slimmer, zogenaamd 'raar', gothic, 'emo', noem maar op.
    Dat mensen onzeker zijn, wegkruipen in hun 'shell', zich anders gaan voordoen, anders kleden, verkeerde vrienden, niet meer eten, zich vanalles wijs gaan maken.
    Je denkt nu wss echt van; wtf, zeikstraal, wat is je punt.
    Mijn punt is; Never change yourself for someone else.
    Hoppla. Dat wou ik even melden.
    You're motherfucking perfect.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ik ben deze week ook wat geplaagd om mijn gewicht....
    zo dik ben ik toch niet!!!
    en dat was dan nog (H)een vriend(H) die het zei...
    ik was er echt kapot van

    Ecstasy schreef:
    Precies. Ik ben zelf ook jarenlang buitengesloten geweest en er is me ook altijd verteld dat ik lelijk was, niet goed genoeg enz. dus ik weet precies wat je bedoelt. Die mensen weten gewoon niet wat voor schade ze aanrichten, al mag het dan al zo onschuldig lijken. Alleen maar zodat hun eigen onzekerheden zo niet uitkomen. Dachten sommige mensen maar eens beter na voor ze iets deden..


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Amen. :Y)
    Groot gelijk. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    i know wat you mean. ik ben ook gepest nunog omdat ik school eigenlijk wel leuk vind. jaa dat hoor je niet vaak he. gelukkig heb ik 2 goeie vriendinnen en die zijn het metr me eens. ik heb ooit iemand gepest maar ik heb het goed gemaakt want we voelden ons er ellendig over nu zijn we bevriend. en is ze mijn beste vriendin. ik ben nu onzeker over mijn uiterlijuk en vind ik dat ik te dik ben ik weeg wel 50 kilo en ik ben 13jaar en lang ik vind dat ik moet afvallen maar mijn vriendinnen vindne van nie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik word niet echt gepest, vind ik. Maar mensen hebben altijd wel wat tegen elkaar te zeggen. En aangezien sommige mensen in nature alleen geen bek open durven te trekken, nemen ze groepjes mee. En aangezien ik wel alleen mijn bek open durf te trekken, krijg je vaak botsingen.
    Maar ik heb van die leuke vrienden die me altijd extreem erg beschermen, en zelf juist een ruzie krijgen, terwijl ik gewoon begon. Maar nee, pesters zijn zelf meestal het onzekerst.
    En ik weet het dat ik kut ben, maar ik zit ook vaak genoeg over iemand anders uiterlijk te zeiken als ik degene niet mag. En dan niet alleen, maar met een vriendin. Alleen omdat zij over mij zeiken. Dus als ik word gepest, mag ik van mezelf ook niet zeiken, want ik doe het even hard terug.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben nog nooit gepest, maar ik ken iemand die gepest word, en voor die gene neem ik het dan op als ik het zie gebeuren en geloof me, dan houden hun klep wel dicht met mij in de buurt:Y)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 13:40 ]


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Je hebt helemaal gelijk. Mijn beste vriendin werd in de lagere school gepest omdat ze dik was en nu zit ze met een eetstoornis. I feel your pain


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Je hebt gelijk. Maar het is zo verrekte moeilijk om niet te veranderen voor die mensen. Ik kon er altijd heel goed tegen, totdat iemand me dik noemde. Nu ben ik aan het afvallen. Zelfs de mensen die altijd tegen dat soort dingen konden kunnen daardoor gaan veranderen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ken dat :'D
    Ik ben 2 jaar enorm zwaar gepest geweest.
    Ze namen het met 2 klassen tegen me op erg dapper >.<
    Ze staken mijn haar in brand, scholden me uit, sloegen me en dreigden ermee om me neer te steken...
    En doordat ik me niet meer goed in mijn vel voelde, deed ik niets meer voor school, ik haalde voor elk vak bijna een onvoldoende en kwam zelfs in het ziekenhuis terecht.
    Maar kijk, ik veranderde van school en voel me beter dan ooit ^.^
    Ik ben er sterker uitgekomen en neem het nu zelfs op voor mensen die gepest worden :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben gepest geweest en heb mezelf wel veranderd. Heb ik spijt? Nee. Ik vind dat je jezelf op een manier kan veranderen dat je nog jezelf kan zijn.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ecstasy schreef:
    Precies. Ik ben zelf ook jarenlang buitengesloten geweest en er is me ook altijd verteld dat ik lelijk was, niet goed genoeg enz. dus ik weet precies wat je bedoelt. Die mensen weten gewoon niet wat voor schade ze aanrichten, al mag het dan al zo onschuldig lijken. Alleen maar zodat hun eigen onzekerheden zo niet uitkomen. Dachten sommige mensen maar eens beter na voor ze iets deden..


    + bij mij ging het zo ver, dat ik doodsbedreigingen kreeg van iemand uit mijn klas. Het beschadigt je voor het leven en zo makkelijk vergeet je het niet. Gelukkig heb ik altijd de kracht gehad om mezelf te blijven en ben ik geen stomme dingen gaan doen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik wordt al mijn hele leven gepest
    1 jaar zo erg dat ik voor het laatste jaar van school ben veranderd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Goed gezegd, zo is het maar net.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Maar dat zegt iedereen, hoor.
    Je hoort bijna niets anders als die quote.
    En bij die quote blijft het meestal dan ook...

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 23:41 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik werd ook gepest door een jongen. Ik was gewoon veel slimmer dan hij was omdat ik ook twee niveaus hoger hoorde te zitten maar we toch in dezewlfde klas zaten. Ik haalde iedere keer een 10 voor Frans en toen zei hij uiteindelijk dat hij mij haatte. En toen ging hij mij uiteindelijk uitschelden etc. Ik ben later naar een hoger niveau gegaan maar was ondanks dat ik niet meer bij hem in de klas zat erg onzeker en verlegen geworden terwijl ik normaal juist heel spontaan was. Nu ben ik naar een nieuwe school gegaan omdat mijn oude school geen vergunning had voor het vwo. Ik dacht ''laat ik me oude zelf weer zijn'' ondanks dat ik bang was weer gepest te worden begon ik het jaar met meteen spontaan zijn en weer vriendelijk en aardig tegen iedereen. Niemand heeft nog maar een gemene opmerking gemaakt en ik heb in een halfjaar al heel veel goede vrienden gemaakt :) vroeger had ik een hekel op school en wou ik altijd ziek thuis blijven. Nu voel ik me soms zelfs schuldig als ik ziek thuis blijf j en vind ik naar school gaan al veel minder erg (behalve natuurlijk als ik proefwerken heb of laat uit ben ;)) dit bewijst maar: verander je nooit voor een of meerdere personen want jij bent goed zoals je bent en misschien zijn degene die je naar beneden halen wel genoeg jaloers. Ze zijn je tijd anyway gewoon niet waard.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain