• ..Dat mensen best veel gepest worden. En ik vind dit niet kunnen. Ikzelf ben ook een paar keer gepest, geplaagd, dingen genoemd, alles.
    Ik zie mensen in mijn klas die gepest worden, omdat ze anders zijn, slimmer, zogenaamd 'raar', gothic, 'emo', noem maar op.
    Dat mensen onzeker zijn, wegkruipen in hun 'shell', zich anders gaan voordoen, anders kleden, verkeerde vrienden, niet meer eten, zich vanalles wijs gaan maken.
    Je denkt nu wss echt van; wtf, zeikstraal, wat is je punt.
    Mijn punt is; Never change yourself for someone else.
    Hoppla. Dat wou ik even melden.
    You're motherfucking perfect.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ianthomas4ev schreef:
    ik ben deze week ook wat geplaagd om mijn gewicht....
    zo dik ben ik toch niet!!!
    en dat was dan nog (H)een vriend(H) die het zei...
    ik was er echt kapot van


    Een vriend die je daarmee pest is in mijn ogen niet echt een goede vriend...


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    ik vind dat je helemaal gelijk hebt! Ik ben zelf ook wel gepest door een goede vriendin (die dat vanaf toen niet meer was xD) Ik zeg dit niet om zielig te doen. Dat was gewoon een klote tijd, maar je wordt er wel hard van. Ik bedoel dat niet als pesten is goed maar nu ben ik nog steeds wie ik ben en als mensen dat niet willen, dan is dat hun probleem. Ik draag niet heel aparte kleding, maar wel anders dan de rest, als mensen zeggen dat mijn kleding niet mooi is zou ik vroeger gaan janken nu denk ik zoiets van dat vind jij ik niet.

    Die vriendin ging mij eerst pesten en later deed ze weer heel aardig, dat is volgens mij een vrij vaak voorkomende techniek. Tegen iedereen die dit herkent wil ik als raad geven: Blijf jezelf, als ze/hij je pest dan negeer je haar/hem en als ze/hij aardig tegen je doet, doe je gewoon aardig terug maar afstandig. Laat je leven niet van hem/haar afhangen.
    En ga je vooral niet veranderen voor de rest. BLIJF JEZELF


    amen.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 17:46 ]


    bad luck is luck 2

    Ik zou mezelf nooit veranderen voor dat soort mensen. Zielige klonen allemaal.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat ik wel jammer vind, is dat iedereen gelijk conclusies trekt uit wat je draagt of hebt. Bijvoorbeeld; als je merkkleding draagt van Björn Borg o.i.d. , dan betekent dat toch niet gelijk dat je erbij wilt horen? Die dingen kunnen behalve een status toch enige vorm van kwaliteit bezitten? Dat lijken mensen gewoon te vergeten om dat ze te diep in hun wereldje van 'OMG ik wil er echt niet bijhoren' zitten.
    Zo, dat was het weer voor vandaag :)


    Life is hard and then we die

    Een meisje had in haar space de tekst van born this way staan. God makes no mistakes. En dat terwijl ze mij steeds belachelijk maakt. Als ze zelf uitgaat van die tekst dan ben ik ook geen fout van God, toch? neeikbennietgelovig Bovendien vind ik het belachelijk dat mensen hun saaie schooltijd invullen door anderen te vertrappen, dat is gewoon walgelijk.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Hoewel ik weet dat dit zo is, en met mij waarschijnlijk een hoop anderen, denk ik dat het een les is die we allemaal moeten leren. Meer dan een keer, soms.

    Maar ik ben het helemaal met je eens. Mensen die trachten zichzelf gelukkiger en beter te maken door anderen te kleineren, zijn ontzettend zielig!


    Felix

    Ecstasy schreef:
    Precies. Ik ben zelf ook jarenlang buitengesloten geweest en er is me ook altijd verteld dat ik lelijk was, niet goed genoeg enz. dus ik weet precies wat je bedoelt. Die mensen weten gewoon niet wat voor schade ze aanrichten, al mag het dan al zo onschuldig lijken. Alleen maar zodat hun eigen onzekerheden zo niet uitkomen. Dachten sommige mensen maar eens beter na voor ze iets deden..


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed