• De stelling van vandaag luidt:
    Ambtenaren mogen weigeren een homo-stel te trouwen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Nee; liefde is liefde.


    everything, in time

    Nee, mijn broer is homo.
    En ze blijven gevoelens hebben, als dat nu voor een man is of voor een vrouw, what's the matter? Het gevoel van liefde blijft het zelfde voor een homokoppel dan voor een heterokoppel. People are people, love is love.


    all I want is the taste that your lips allow

    Progeny schreef:
    Nee; liefde is liefde.


    Helemaal mee eens.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Progeny schreef:
    Nee; liefde is liefde.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Progeny schreef:
    Nee; liefde is liefde.


    Life is a beautiful struggle

    Oneens.

    Progeny schreef:
    Nee; liefde is liefde.


    Trust me. I'm the doctor

    Oneens. Mensen moeten toch trouwen met degene die hem of haar gelukkig maakt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja. Als hun geloof het niet toelaat, en ze zijn er ècht tegen, mogen ze dat weigeren. Dan trouwt een andere ambtenaar hun maar.

    Sadism schreef:
    Ja. Als hun geloof het niet toelaat, en ze zijn er ècht tegen, mogen ze dat weigeren. Dan trouwt een andere ambtenaar hun maar.


    Tja, maar ik vind dat ze dan dat werk niet moeten kiezen. Je weet dat je zoiets dan kan tegenkomen. No offence tegen jou though.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Tja, maar ik vind dat ze dan dat werk niet moeten kiezen. Je weet dat je zoiets dan kan tegenkomen. No offence tegen jou though.


    Als die mensen dat werk graag willen doen, vind ik dat ze moeten kunnen doen wat ze willen. Als ze tegen het homo-huwelijk zijn, vind ik dat dan een andere ambtenaar het wel moet kunnen overnemen. Ze moeten niet een huwelijk waarmaken, waar ze zelf tegen zijn.

    Sadism schreef:
    Ja. Als hun geloof het niet toelaat, en ze zijn er ècht tegen, mogen ze dat weigeren. Dan trouwt een andere ambtenaar hun maar.
    Eens.
    Ik heb niks tegen homo-huwelijken en ik vind ook dat ambtenaren iedereen moeten trouwen, maar soms zijn er obstakels.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nee..


    Bad decisions make good stories.

    Nee. Het is toegestaan volgens de wet, en idd, liefde is liefde. Dus er is eigenlijk geen reden om het níét te doen, tenzij je geloof tegen is. Maar als je al begint met de instelling dat je bepaalde dingen die je gewoon moet doen tijdens je werk niet kunt of wilt doen, dan kun je misschien beter een andere baan zoeken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sadism schreef:
    Ja. Als hun geloof het niet toelaat, en ze zijn er ècht tegen, mogen ze dat weigeren. Dan trouwt een andere ambtenaar hun maar.


    "I shut my eyes in order to see.'