• Ik vind de jongens in NL echt lelijk, oke sommigen zijn niet lelijk maar als je in belgie bent en je loopt in antwerpen zie je echt heel veel mooie jongens, sorry mijn mening, -àà-

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 21:20 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mee eens, en de knappe jongens zijn altijd bezet (wat ik wel snap)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Oneens, iedern zijn eigen smaak. & ik ben hier in nederland [et noorden dan] best vaak knappe jongens tegen gekomen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dan ben je nog nooit in de AH XL in Rijswijk geweest :9~


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Haha,nu ik ben Belg en niet alle Belgische jongens vind ik mooi. Maar ik kan niet zeggen dat ik Nederlanders mooier vind,want soms zie je er wel mooie,maar in België soms ook. Dus ik kan niet zeggen welke dat mooier zijn.

    Ik zie meer knappe jongens in Nederland dan toen ik in berlijn was. 4 dagen in een grote stad, zero leuke jongens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb geen vergelijking, maar voor zover ik in Nederland rondgekeken heb, zitten hier niet echt knappe Nederlandse boys. In België? I don't know 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Loop rond in mijn school en je zult dat nooit meer zeggen :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dan mogen die knappe Antwerpse jongens wel even naar mij komen hoor.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ze zijn moeilijk te vinden, maar in mijn supermarkt loopt echt een hunk rond en mijn crush is ook niet lelijk (duhu)
    De jongen in de supermarkt begon spontaan met me te flirten, dus is niet bezet denk en mijn crush is ook niet bezet. Twee leuke jongens gespot (A)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind het wel meevallen? In het geval van lelijke Nederlanders dan


    As travars

    Ik vind de meeste Nederlandse jongens er zo "macho" uitzien met zo'n gelhoofd en zo, en dat vind ik heel lelijk =|


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Leprechaun schreef:
    Ik vind de meeste Nederlandse jongens er zo "macho" uitzien met zo'n gelhoofd en zo, en dat vind ik heel lelijk =|

    Eih, ja, daar kan ik ook niet tegen. Gelukkig hebben ze dat in België niet te vaak.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ieder zijn smaak, toch?
    En misschien kom je in Nederland op andere plekken dan in België, dat maakt ook erg veel verschil, natuurlijk.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Kom naar Groningen hier zijn echt lekkere jongens :9~
    -moet je wel goed opletten- maar ze zijn er ;D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Tja, dat ligt waarschijnlijk aan je smaak. Maar ik moet toegeven dat ik hier ook niet heel veel knappe jongens tegenkom. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan