• :$
    ik schaam me er best wel voor dat ik bang ben in het donker de laatste tijd :$
    ik kan helemaal nergens meer tegen, ik krijg zelfs nachtmerries over spongebob -.-'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nachtmerries over Spongebob? hahaha, waar gaan ze dan over? xd


    ONLY SEVEN LEFT <3

    ik had een keer een nachtmerrie over mn zus, dus zo erg is spongebob nog niet haha

    slaap dan met een lampje aan.

    het probleem over nachtmerries: je bent -voordat je gaat slapen- bang om nachtmerries te krijgen,
    daardoor krijg je juist nachtmerries,
    dus lees bijv. een komedieboek, zodat je hersens afgeleid raken.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Zo'n beetje 90% van de mensen is bang in het donker, ook al geven ze het niet toe. De mens is nu eenmaal niet in zijn beste vorm in het donker, dus het is gewoon logisch.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ben ook bang in het donker.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 21:34 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben ook bang in het donker hoor, ik slaap nog met een lichtje en ik schaam me der echt niet voor.

    oke ik ben niet bang in het donker, ik vind het juist fijn in het donker, dan kan ik goed nadenken. :'D
    en hoe kun je het een nachtmerrie noemen, als spongebob erin zit ? ö
    nouja er zijn echt wel meer mensen dan jou bang in het donker. ;3


    Life is a beautiful struggle

    Zo erg beschamend is dat toch niet? Bijna iedereen is wel bang in het donker :')
    Ik vind het wel een beetje grappig dat je nachtmerries over Spongebob gaan :'D


    As travars

    Ik ben ook bang in het donker. Ik slaap af en toe met een licht aan, dat werkt ;3


    Destroy what destroys you.

    Tjah, je kunt er wel vanaf geraken.
    Ik was eerst ook bang int donker maar later niet meer.
    Een paar jaar later kreeg ik het weer, omdat ik een enge film had gekeken.xD
    Maar ik ben er weer vanaf.(dance)
    Je moet het gwn stap voor stap doen. ;)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ik was eerst heel erg bang in het donker, maar het is minder geworden. Nu wil ik juist dat het zoveel mogelijk donker is. Maar af en toe word ik weer bang als ik weer aan enge dingen ga denken enzo.

    :O ik ben ook bang in het donker hoor.

    Maak je niet druk meid. Je bent niet de enige die bang is in het donker, zo zie je maar weer. En iedereen heeft wel is van die rare dromen/nachtmerries.
    Slaap anders met je licht aan, en als je ouders naar bed gaan vragen of ze 'm dan uit willen doen?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    lovecuteboys schreef:
    Ik was eerst heel erg bang in het donker, maar het is minder geworden. Nu wil ik juist dat het zoveel mogelijk donker is. Maar af en toe word ik weer bang als ik weer aan enge dingen ga denken enzo.

    Dat heb ik ook ja.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ben altijd bang in het donker geweest..
    Ik schaam me er alleen voor dat ik soms een knuppel meeneem en die naast mijn bed leg (A)
    voor de zekerheid;x


    Me so good.