• Ik vind de jongens in NL echt lelijk, oke sommigen zijn niet lelijk maar als je in belgie bent en je loopt in antwerpen zie je echt heel veel mooie jongens, sorry mijn mening, -àà-

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 21:20 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Flawless schreef:
    Haha,nu ik ben Belg en niet alle Belgische jongens vind ik mooi. Maar ik kan niet zeggen dat ik Nederlanders mooier vind,want soms zie je er wel mooie,maar in België soms ook. Dus ik kan niet zeggen welke dat mooier zijn.


    None but ourselves can free our minds.

    Eros schreef:
    Kom naar Groningen hier zijn echt lekkere jongens :9~
    -moet je wel goed opletten- maar ze zijn er ;D


    Haha yeahh :9~


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Als je even goed rondkijkt in Groningen kom je er genoeg tegen:9~


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    In Utrecht zijn er ook genoeg:Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat hangt er toch vanaf waar je bent? Hier in Amsterdam zijn er zat.. *zwijmel*


    We accept the love we think we deserve.

    Je moet in Nederland ook niet in de stad gaan kijken. Want daar loopt te veel lelijk rond xD
    ga de dorpjes is. Is heel veel leuk te vinden Bij mij dan xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Dan heb jij dat lekkerding die elke dag bij mij in de bus stapt nog niet gezien -kwijl, kwijl, kwijl-


    Alleen maar tranen van geluk

    Haha, dat heb ik dus ook altijd! :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    KingJonghyun schreef:
    Mee eens, en de knappe jongens zijn altijd bezet (wat ik wel snap)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Zo jezus, dan ben jij kennelijk nog niet op mijn school geweest. Bijna elke jongen die daar loopt is sexaaay :9~

    Het ligt natuurlijk aan ieder zijn smaak, maar ik vind ook de jongens van Belgie knapper dan die van Nederland.
    Jammer dat ik in Nederland woon:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Haha, ik vind ook dat er hier veel lelijke jongens zijn, maar als er dan een knappe is, is hij ook écht sexy.:9~


    everything, in time

    In België hebben ze allemaal hetzelfde kapsel, even serieus. Ook de meisjes, van wat ik zie, maar goed. Ik vind overal wel leuke jongens, waar ik ook ben, maar Nederlandse jongens kunnen erg lelijk zijn, net zoals de rasechte kakker Britten (krul)


    You move me ......... Kurt

    weet je waar leuke jongens zijn?!
    New York!
    we hebben een uurtje gelopen en 15 leuk jongens gezien!!!:9~

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 13:00 ]


    To The Stars Through Adversity

    Nee, ik ken dat wel. Soms zijn er wel leuke bij, maar tsja... Ik weet niet. Niet echt mijn smaak of zo.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.