• ik moet even wat kwijt...

    overal echt overal om mij heen zie ik stelletjes... tuurlijk schattig toch... niets verkeerd mee eigenlijk maar als ik dat zie voel ik me gelijk zo leeg en verdrietig en krijg ik echt zin om gwn te gaan janken weetje..
    want zelf maakte ik ook deel uit van een stel... nog steeds maar het probleem is dat mijn andere helft in engeland woond nu.. en nja ik mis hem gewoon heel erg en ik voel me zo kut als ik andere mensen zo zie snapie...
    k weet gwn niet wat ik daaraan kan doen...

    en nja dat moest ik even kwijt..


    A Noble was Born in Chaos

    Meid,Ik voel me precies het zelfde als jou.Dus,als je er over wilt praten ofzoo=D Stuur me maar PB ofsoo! ;)

    x


    Sometimes it's best not to care.

    dat leegte gevoel vult je ooit op,
    Je hoeft je ware nu niet tegen te komen ;)


    Its Now or Never. <3

    xRegenboog schreef:
    dat leegte gevoel vult je ooit op,
    Je hoeft je ware nu niet tegen te komen ;)


    nee maar kijk ik heb al de liefste leukste voor mij (vind ik nu he de toekoms kan nog veel brengen) maar hij is verhuist en al die andere zien dat doet me denken aan toen hij nog wel bij mij in nl was drm...


    A Noble was Born in Chaos

    Ik weet hoe jij je voelt
    heb ik ook
    dus ik heb geen tips srry
    xxxx


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik heb dat niet gelukkig, maar ik heb geen tips voor je... sorry :x
    x

    Ik heb precies hetzelfde gevoel.
    Maar je kan niets doen dan het accepteren en hopen dat je hem snel weer ziet (;


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    jawel maar hij zit in engeland en ik heb niet het geld darheen te gaan en hij heeft niet het geld hierheen te komen...


    A Noble was Born in Chaos

    En hij komt niet terug of woont hij daar vast? oO'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    hij woonde daar eerder al en toen is hij terug gekomen en nu moest hij weer terug woont hij daar vast.. (ja ik ken hem al vanaf mijn 1e maand ofzo... en hij ging al een keer eerder daar wonen dus ja.. maar toen had ik nog niets met hem)


    A Noble was Born in Chaos

    Wow, moeilijk. Maar er zal vast een tijd komen dat je bij hem zult zijn.
    Geduld is een schone zaak. En makkelijker gezegd dan gedaan (;


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ja idd makkelijker gezecht dan gedaan hij is nu ff kijke 3 weken weg... en ik word compleet gesstoord... ik ben gewoon aan het afkicken hier maar gelijk van een 24/7 naar niets nada nopes ><


    A Noble was Born in Chaos

    Ik denk dat iedereen dat wel snapt, maar er vele zijn die niet weten wat het is.
    Probeer gewoon zoveel mogelijk contact te leggen met je vriendje in Engeland. Je kan hem dan misschien wel niet knuffel, kussen,..maar je hoort zijn stem nog wel als je belt. Koester de momenten dat jullie samen waren, de momenten dat jullie kunnen bellen, en denk 'binnenkort zie ik hem weer'
    <3


    -

    Ik begrijp je , want ik heb min of meer hetzelfde en dat gevoel is vreselijk.
    Vaak zie ik mensen zoenen en dan kan ik schreeuwen, want ik wil ook een vriendje. Niet zomaar "een vriendje", maar iemand die écht van me houdt en waarvan ik ook hou.