• een vriend van mij heeft een boek van mij geleent, maar die heeft die nou echt al een paar maanden.
    nu heb ik hem zelf nodig voor mijn boekverslag.
    vandaag zou hij hem meenemen, maar dat is hij natuurlijk weer vergeten. hij is nu te moe om het toe doen, en hij weigert het morgen te doen.
    met andere worden. ''je komt hem maar halen, want ik ben lui!'
    hier kan ik zo niet tegen!
    je leent iemand wat, en dan stelt diegene zich zo ondankbaar op.
    nou sorry hoor, krijg de pluris!
    of ik het niet druk heb?
    zegt die; had je er maar eerder mee moeten komen.
    en voglens mij haddenw e afgesproken dat die hem teurg zou geven als hij hem uit had ><
    godzamme.
    oke nu heb ik gezecht dat die ze bek dicht moet houden, hij ze zin krijgt en ik hem maadagochtend pas krijgt.
    en owwee als hij hem vergeet. want ik zweer het je. ik laat hemt erugfietsen., ;x

    -stel ik me aan? [a]
    ja sorry heb hard gewerkt vandaag en dan irriteren dit soort dingen me heel snel. maar dit vind ik gewoon echt niet kunnen., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nee je stelt je niet aan :3 Ik zou er ook pissig van worden xd En ik zou hem zeker weten dan terug laten fietsen. Moet hij dat maar niet vergeten.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik snap wel dat het irritant is, ik heb het ook wel eens gehad alleen heb ik hem op een gegeven moment gewoon opgehaald :X


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Je stelt je niet aan. Punt.
    Mensen moeten hun dingen op orde hebben.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou hetzelfde doen.


    Food.

    Ik vind niet dat je je aanstelt. Het is gewoon heel onbeleefd als iemand je iets leent en je dan zo stom gaat zitten doen, het is logisch dat je dan geïrriteerd bent.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik snap je helemaaaal


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    sla hem in elkaaar


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nevada schreef:
    Nee je stelt je niet aan :3 Ik zou er ook pissig van worden xd En ik zou hem zeker weten dan terug laten fietsen. Moet hij dat maar niet vergeten.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    je stelt je echt niet aan.
    ik zou hetzelfde doen!


    Even a white rose has a black shadow.

    Eros schreef:
    sla hem in elkaaar


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse