• Tudum Selena steekt middelvinger op ! EN TERECHT vind ik (:

    Als ze haar middelvinger opstak, boeit me echt niet. Ik snap d'r wel, zou ik ook doen.

    Maar het kan ook zijn dat ze met haar hand door haar haar ging (;


    Me so good.

    Oké, dit begint kansloos te worden...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    en terecht =]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Waarom maakt iedereen er zo'n probleem van. Als ik haar was, had ik dat waarschijnlijk al lang gedaan


    As travars

    HAMMERTIME schreef:
    Ik vind er eigenlijk niks terechts aan. Ze kiest er toch zelf voor om beroemd te worden. Dan moet je wel de whole package nemen.

    Stop met mijn woorden te stelen, haha (krul)


    You move me ......... Kurt

    Ze heeft groot gelijk. Ik zou hen ook de vinger geven als ze mij een bloedlip sloegen!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Abruzzi schreef:
    Volgens mij doet ze gewoon der haar goed hoor.. ik doe dat ook altijd zo, lol.

    Lol je haalt me de woorden uit de mond, dat dacht ik dus ook al.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Justin moet alles van Selena doen, echt selena komandeerd hem. Hij is nu echt heel arrogant geworden..

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 21:24 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    HAMMERTIME schreef:
    Ik vind er eigenlijk niks terechts aan. Ze kiest er toch zelf voor om beroemd te worden. Dan moet je wel de whole package nemen.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    HAMMERTIME schreef:
    Ik vind er eigenlijk niks terechts aan. Ze kiest er toch zelf voor om beroemd te worden. Dan moet je wel de whole package nemen.

    Alsof het 'een keuze is'. Je zegt toch niet 'nu wil ik even beroemd worden'? Nee, je wordt ontdekt en kom tin een draaistroom terecht waar je echt niet zomaar uit kunt stappen. En niet dat ze in het niet gewild zal hebben, maar als jong meisje sta je toch ook niet stil bij dingen als gebrek aan privacy.
    Zo is toch hoe ik het me voorstel.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    HAMMERTIME schreef:
    Ik vind er eigenlijk niks terechts aan. Ze kiest er toch zelf voor om beroemd te worden. Dan moet je wel de whole package nemen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als dit over het feit gaat dat Bieber en Selena daten, loop je achter.
    Ze zijn al láng uit elkaar.
    Verder kan het me niet echt schelen.


    Quizlet is mijn vanille-ijs op een sombere donderdagavond.

    Andvari schreef:
    Waarom maakt iedereen er zo'n probleem van. Als ik haar was, had ik dat waarschijnlijk al lang gedaan


    "Ignite, my love. Ignite."

    HAMMERTIME schreef:
    Ik vind er eigenlijk niks terechts aan. Ze kiest er toch zelf voor om beroemd te worden. Dan moet je wel de whole package nemen.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Het. Is. Maar. Een. Middel. Vinger. ><


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen