• Tudum Selena steekt middelvinger op ! EN TERECHT vind ik (:

    Shocker! Ze heeft een voorbeeldfunctie! OMG dat mag niet. Wat denkt ze wel niet [/sarcasme]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik vind er eigenlijk niks terechts aan. Ze kiest er toch zelf voor om beroemd te worden. Dan moet je wel de whole package nemen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Tututu, dat is niet het goede voorbeeld voor de Disney kindjes (cat)


    Olive

    Volgens mij doet ze gewoon der haar goed hoor.. ik doe dat ook altijd zo, lol.

    HAMMERTIME schreef:
    Ik vind er eigenlijk niks terechts aan. Ze kiest er toch zelf voor om beroemd te worden. Dan moet je wel de whole package nemen.


    Life is a beautiful struggle

    os da nu zo erg? bijna elke celeb doet da:
    lady gaga Rihanna miley cyrus avril lavinge selena gomez
    das toch ni zo erg e


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Abruzzi schreef:
    Volgens mij doet ze gewoon der haar goed hoor.. ik doe dat ook altijd zo, lol.

    Dat dacht ik dus ook ;'D


    effort never betrays you

    HAMMERTIME schreef:
    Ik vind er eigenlijk niks terechts aan. Ze kiest er toch zelf voor om beroemd te worden. Dan moet je wel de whole package nemen.


    We accept the love we think we deserve.

    Lockwood schreef:
    Tututu, dat is niet het goede voorbeeld voor de Disney kindjes (cat)

    Ik ben eerlijk gezegt een disney kindje xD Maar ik geef geen shit om roddels :p Maar voor de jongere kinderen die haar echt als voorbeeld nemen is het wel slecht (: Mijn voorbeeld zijn de Jonas Brothers en zij hebben erg gelovige ouders (:

    Leuk voor haar ;')
    Kan ze later aan haar kinderen van 3 jaar laten zien.
    'Als de pers komt, moet je gelijk je middelvinger opsteken voor de camera'.
    Ik snap best dat ze de paparazzi mensen irritant vindt, maar door je middelvinger op te steken gaan ze echt niet weg(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Wedden dat het een rage word.:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HAMMERTIME schreef:
    Ik vind er eigenlijk niks terechts aan. Ze kiest er toch zelf voor om beroemd te worden. Dan moet je wel de whole package nemen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik vind het zo: als disney ster vind ik dat je het niet mag doen. omdat er veel kleine kindjes naar luisteren ect.en ik vind dat je zelf voor de paparazzi kiest, als je beroemd word. teminste: je weet van te voren: beroemd = paparazzi

    Die gaat problemen krijgen met Disney ..


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Justin Bieber en Selena Gomez beleven intieme nacht, Haha -out-

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 18:30 ]