• Wie heeft er huiswerk-vrij voor na de kerstvakantie?
    Ik helaas niet. Moet nog vanalles doen en heb er helemaal geen zin in. ><


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik heb een paar werkjes, maar dat is pas voor enkele weken na de vakantie. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb huiswerk-vrij :Y)


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Maandag na de vakantie heb ik huiswerkvrij. Maar ik heb dinsdag wel een PTA kunstgeschiedenis, die meetelt voor mijn eindexamen. Dus daar moet ik wel voor leren in de vakantie.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik moet een moeder van een kindje van 0 tot 3 jaar interviewen, probleem: ik kén in de verste verte zo niemand. Maar voor de rest heb ik helemaal niets te doen.
    Misschien is het het bst als je je huiswerk morgen al maakt, ben je er zo vanaf en dan kan je volop van de vakantie genieten!


    Just a simple "I love you" (:

    Ik. Maar dat wist je geloof ik al. :Y)


    we've only said goodbye with words

    In de eerste en tweede klas hadden we dat wel. Maar in de derde geldt dat ineens niet meer.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb op dinsdag het eerste uur een proefwerk natuurkunde =,=' [ik heb maandag na de vakantie ook nog vrij] Dus het allereerste schooluur dat ik heb in 2010 is een proefwerkuur -_- ... Ach jah,En, verder niet echt huiswerk :)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    SKANDAR schreef:
    Ik. Maar dat wist je geloof ik al. :Y)

    Haha, ja. (nerd)


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik heb alleen maandag huiswerkvrij, maar woensdag, donderdag en vrijdag heb ik op elke dag een proefwerk.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja ik, maar ik heb maandag wel een scooter examen dus ik moet dit weekend wel leren xD


    Life is hard and then we die

    Wij moeten alleen voor Nederlands een boek uitlezen, haha.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Eén spreekbeurt, denk ik

    ikkee ^^


    It's not the same without you.

    Ik heb drie PTA's en een klein beetje huiswerk.
    Kortom, te overleven :')


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik heb nooit huiswerk. ik moet trouwens mijn huiswerk zelf plannen XD. en voor mij geen Huiswerk na de vakantie XD