• De titel spreekt voor zich: Wat vinden jullie van allochtonen?

    ps. sorry als allochtonen fout gespeld is.(krul)


    We accept the love we think we deserve.

    Laat ik mijn mening maar voor me houden (krul)

    Abruzzi schreef:
    Laat ik mijn mening maar voor me houden (krul)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Erhm ik hou wijselijk mijn mond :'D

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 15:36 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Een vriendin van mij is in België geboren (ze is dus allochtoon) en wij maken alijd grapjes dat ze terrorist is :'D . In ieder geval, ik heb er niks op tegen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Abruzzi schreef:
    Laat ik mijn mening maar voor me houden (krul)


    Mag ik het weten? Mijn vader is een allochtoon.


    We accept the love we think we deserve.

    Over het algemeen probeer ik geen racist te zijn en zal ik als ze aardig tegen mij doen, ik ook aardig zijn. Ik zou er gerust bevriend mee kunnen zijn.
    Toch heb ik van die jongens een beetje schrik. :x


    Let the Night embrace you

    Zolang ze zich maar aan de Nederlandse normen & waarden houden, prima (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Faerie schreef:
    Over het algemeen probeer ik geen racist te zijn en zal ik als ze aardig tegen mij doen, ik ook aardig zijn. Ik zou er gerust bevriend mee kunnen zijn.
    Toch heb ik van die jongens een beetje schrik. :x


    Shoganai i ne~

    Faerie schreef:
    Over het algemeen probeer ik geen racist te zijn en zal ik als ze aardig tegen mij doen, ik ook aardig zijn. Ik zou er gerust bevriend mee kunnen zijn.
    Toch heb ik van die jongens een beetje schrik. :x

    Och ja, maar dat zijn meestal die Marokkaanse, zeg ik eerlijk. Van hun kan ik soms ook echt de kriebels krijgen. Maar er zijn ook allochtonen die echt lief en aardig enzo zijn. Maargoed..


    We accept the love we think we deserve.

    Ik zeg niks...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben ook een allochtoon, in theorie. En ik zie eruit als een Nederlandse, mijn ouders werken allebei voor hun centen en ik ben niet asociaal. Maar die Marokkaanse en Turkse allochtonen hebben de pech dat 1 klein groepje mensen een slechte naam voor álle mensen bezorgen, want sommigen zijn best aardig, maar andere zijn verschrikkelijk.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    CandyFace schreef:
    Erhm ik hou wijselijk mijn mond :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Een klein groepje verpest het voor een grote groep. De grote groep mag van mij in Nederland blijven. De verpesters het land uit kieperen. Dan heb je over 2 jaar geen gezeik meer over allochtonen. Probleem opgelost (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Busquets schreef:
    Een klein groepje verpest het voor een grote groep. De grote groep mag van mij in Nederland blijven. De verpesters het land uit kieperen. Dan heb je over 2 jaar geen gezeik meer over allochtonen. Probleem opgelost (:

    Agree.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik vind dat allochtonen een verschrikkelijk negatieve klank heeft. Dat vind ik er van.

    Ik heb geen problemen met ze, zolang ze mij respecteren. Ik heb respect voor ieder mens, het is hun keus wat ze met dat respect doen. Of ze zorgen er voor dat het behouden blijft, of ze zorgen er voor dat het verdwijnt. Mensen zijn mensen, wat hun afkomst ook is. Ik ken verschrikkelijk lieve buitenlanders, ik ken mensen die een schande zijn en het verpesten voor iedereen van dezelfde afkomst. Maar ik ken net zo goed nederlanders die dat ook doen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.