• Wat vinden jullie daarvan?

    Ik heb echt een hekel aan die BB's. In de klas, onder de les, in de pauze, bij concerten, op verjaardagen, iedereen zit met die mobieltjes te pingen en te internetten en hebben alleen een sociaal leven op dat ding. Ik zat met 6 mensen in een lokaal die allemaal op zo'n telefoontje dingen zaten te doen en niet eens meer met elkaar praatte. :x Sorry maar dat vind ik echt raar, ze weten bijna niet meer hoe ze in het echt contact moeten leggen. Tegenwoordig vragen mensen niet meer om je telefoonnummer maar om je ping. Echt, mij zul je nooit zien met zo'n ding.
    Een meisje bij mij op school zegt de hele dag: 'Waarom pingt niemand mij?' Ze zit er de hele tijd mee onder de les te pingen en 's avonds als iedereen er is blijft ze er tot minstens 2/3 uur 's nachts op zitten. En ik ken zoveel meer mensen die dat doen.

    En ze zijn ook nog is veel te duur en lelijk.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 11:14 ]


    Your make-up is terrible

    Mag ik even:
    Mensen, jullie gedragen je, alsof jullie een unieke stijl hebben waar je om wordt afgekat, als je een fucking Berry hebt!
    'Ja een BB en dan ben je meteen ASO, écht niet'
    Dudes, chill, neem het neit zo serieus op, een Berry is gewoon een geldvretend klein monstertje.
    Gedraag je niet alsof je in een hokje wordt geplaatst, net als emo's or something.

    Ze zegt gewoon dr mening over Berries, whats wrong whit that? Jullie zijn niet meteen in een "totaal andere wereld", dus geen reden om je daar ook naar te gedragen. Doe niet zo aangevallen.

    Dit is niet gericht naar alle Berry owners, maar sommige doen mij nu écht te veel uit de hoogte, PUNT

    ILoveNynk schreef:
    Mag ik even:
    Mensen, jullie gedragen je, alsof jullie een unieke stijl hebben waar je om wordt afgekat, als je een fucking Berry hebt!
    'Ja een BB en dan ben je meteen ASO, écht niet'
    Dudes, chill, neem het neit zo serieus op, een Berry is gewoon een geldvretend klein monstertje.
    Gedraag je niet alsof je in een hokje wordt geplaatst, net als emo's or something.

    Ze zegt gewoon dr mening over Berries, whats wrong whit that? Jullie zijn niet meteen in een "totaal andere wereld", dus geen reden om je daar ook naar te gedragen. Doe niet zo aangevallen.

    Dit is niet gericht naar alle Berry owners, maar sommige doen mij nu écht te veel uit de hoogte, PUNT

    Het feit dat het een BlackBerry is oftewel een BB maakt dus al dat je niet weet hoe erg wij BB owners getrouwd zijn met ons stukje technologie. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Agree.
    Mijn vriendin heeft er één, en als ze in de pauze op haar blackberry zit kan ik echt chagrijnig worden. Je kunt toch ook gewoon praten, denk ik dan.


    Even a white rose has a black shadow.

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Het feit dat het een BlackBerry is oftewel een BB maakt dus al dat je niet weet hoe erg wij BB owners getrouwd zijn met ons stukje technologie. :Y)

    Black Berry klinkt onlogisch, want ze verkopen ook witte BBs, dus noem ik het een fucking Berry (cat)

    Ik heb een Qwerty en je weet niet half hoe irritant het is om continu te horen: 'Heb je een Black Berry?'
    Ik háát die krengen, en al helenmaal die triomfantelijke gezichten van mensen die ze dan hebben, en zich meteen lid van een "groep" voelen (cat)

    Naja, het is gewoon stom dat er zo een hype omheen is ontstaan en dat sommige mensen dan denken dat de mensen die een BB nemen het alleen maar nemen vanwege die hype.. Ik heb er heel andere redenen voor.


    Life is hard and then we die

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Black Berry klinkt onlogisch, want ze verkopen ook witte BBs, dus noem ik het een fucking Berry (cat)

    Ik heb een Qwerty en je weet niet half hoe irritant het is om continu te horen: 'Heb je een Black Berry?'
    Ik háát die krengen, en al helenmaal die triomfantelijke gezichten van mensen die ze dan hebben, en zich meteen lid van een "groep" voelen (cat)

    Dan vind je deze erg:
    We gingen alle BB's van onze hele klas bij mekaar leggen, van de 20 mensen hadden er 3 géén BB. 1 van die 3 had een foto gemaakt ervan. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Dan vind je deze erg:
    We gingen alle BB's van onze hele klas bij mekaar leggen, van de 20 mensen hadden er 3 géén BB. 1 van die 3 had een foto gemaakt ervan. :P

    Dan vind ik jou klas tamelijk sneu (cat)

    Ik heb het trouwens niet voor ping gekocht, want ik wist toen niet eens dat dat erop zat.
    En ik vind het ook handig dat ik m'n mail in de trein en overal kan checken, aangezien ik best veel mailtjes krijg van groepsgenoten.


    As travars

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Dan vind ik jou klas tamelijk sneu (cat)

    Nee, mijn klas is tamelijk geweldig. We gaan stuk om dit filmpje, gingers zijn een hot topic en we hebben allemaal Twitter. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Nee, mijn klas is tamelijk geweldig. We gaan stuk om dit filmpje, gingers zijn een hot topic en we hebben allemaal Twitter. :Y)

    Puh (puh)

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Puh (puh)

    Ohjaa en we lenen elkaar onze telefoons om te spieken. ;$ Ik heb 1 keer mijn BB uitgeleend ], maar dat doe ik geen 2e keer, ik was haast vergeten dát ik 'm had uitgeleend.


    *insert philosophical cringe expression here*

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Ohjaa en we lenen elkaar onze telefoons om te spieken. ;$ Ik heb 1 keer mijn BB uitgeleend ], maar dat doe ik geen 2e keer, ik was haast vergeten dát ik 'm had uitgeleend.

    En dat noemt zich gehecht aan haar stukje technologie? Tss, (cat)

    Zacksass schreef:
    Ik wil een Iphone. Omdat die dingen mooi zijn :9~

    Ik heb ghehe.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Eerlijk gezegd, heb ik nu een Iphone terwijl ik een bb wil. Maar ik wil wel de les volgen, & ja me nicht die heeft zo'n blackberry en dan zit ze de hele tijd geheimzinnig te lachen om pings die ze krijgt --'


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik ben het echt precies met je eens. Ik vind die dingen verschrikkelijk, een killer voor je sociale omgang met mensen en dingen... enzo.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.