• Ik lees vaak (ik was het er ook mee eens) dat er op quizlet veel 'bitches' zaten. Zelf ben ik ook niet altijd de aardigste en ik kan redelijk uit mijn slof schieten, maar dat doet iedereen wel eens.
    Vroeger waren we allemaal jonger, zaten we nog niet zo in de puberteit. Iedereen die 2008 -god, hartaanval hier want mijn haarspeltjes vielen van mijn buro- mist, moet even nagaan hoe oud we toen waren. De meesten zaten toen nog niet zo in de puberteit zoals we nu zitten.

    Er is ruzie, maar dat moeten we accepteren. Alleen we moeten niet alleen aan de ruzies denken, want ik weet zeker dat IEDEREEN hier zijn verhaal kwijt kan en dat diegene ALTIJD geholpen wordt. Ookal is het alleen maar 'sterkte', alleen door dit woordje kunnen we beseffen dat hier geen harteloze mensen opzitten.
    Quizlet is net zoals het in 2008 was, alleen dan met een stelletje puber in plaats van jongere meisjes.
    (ja ik weet dat er vroeger ook al mensen aan het puberen waren, maar nu zijn we verdriedubbelt)


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik was hier toen nog niet, maar ik vind het- ondanks de ruzies- nog best wel gezellig. En ik geef toe, ik ben ook niet altijd aardig hahaa. -en puberen lol.-


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Klopt, dat gebitch is vaak omdat men in de puberteit raakt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben een bitch van mezelf, ben ik altijd geweest.
    Alleen is dat door de pubertijd verergerd xd

    Ik vind Quizlet gewoon ram cooooool =3


    Me so good.

    ik heb nog nooit last gehad van bitches of zo , iedereen is altijd aardig!
    Je kan hier inderdaad met elk mogelijk probleem terecht!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ruocco schreef:
    Ik vind de mensen op Quizlet écht een stuk vriendelijker dan op andere sites (:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hèhè, eindelijk eens een positief topic over Quizlet. _O_


    ars moriendi

    Ach, ik vind het hier wel grappig (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    reyon schreef:
    Ik was er nog niet in 2008, maar ik vind Q super. :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ruocco schreef:
    Ik vind de mensen op Quizlet écht een stuk vriendelijker dan op andere sites (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ken Q niet anders, haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Genius schreef:
    True true.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet niet hoe Quizlet in 2008 was, maar ik weet wel dat ik hier meer mezelf kan zijn dan ergens anders.
    En dat is een goed iets.


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    Amen_O__O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik was er in 2008 wel een tijdje met een ander account, maar ik kwam toen bijna niet op het forum en herinner me er eigenlijk niet zo veel van. Maar het is vast niet zo dat er toen nooit ruzie was. Soms lijken dingen die voorbij zijn gewoon beter. Hoe dan ook, Q is inderdaad niet rot, ik vind het hier juist heel gezellig. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nevada schreef:
    Goed gezegd (:
    En over 5 jaar zijn we allemaal 20 (of ouder, of net jonger) en dan zijn we allemaal uit de puberteit en allemaal oude zeikvrouwtjes(cat)


    Nou ik ben twintig en bijna 21 :( gehehe..

    On: Ik was er nog niet in 2008, dus jaa maar ik vind Quizlet de leukste en ik vind hier de mensjes echt vriendelijk voor de rest :)


    What is youre favo scary movie?