• Je naar het buitenland moest verhuizen? Mijn moeder kwam met het idee af en ik twijfel misschien wel wat. Het lijkt me zo'n avontuur, maar langs de ene kant ik weet het niet. Wat zou jij doen moest je naar het buitenland verhuizen ?


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik zou het niet willen. Nee, absoluut niet
    Ik ben niet in staat om alles en iedereen hier achter te laten

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 13:08 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik zou het niet willen. Nee, absoluut niet
    Ik ben niet in staat om alles en iedereen hier achter te laten


    Your make-up is terrible

    Tranquillity schreef:
    Ik zou het niet willen. Nee, absoluut niet
    Ik ben niet in staat om alles en iedereen hier achter te laten

    Ik denk niet echt dat veel mensen me zullen missen. Alleen mijn beste vriendin, maar ik zie die nu ook amper en het voetbal hierzo zou ik missen. That's it.


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik zou, aangezien ik 19 ben, zeggen 'Ga maar fijn, maar ik blijf hier. Ik zoek wel een kamer dan.' Er zijn enkele redenen waarom ik absoluut niet naar het buitenland zou willen. En de grootste reden is omdat ik mijn paard niet mee zou kunnen nemen dan. En iedereen zegt wel 'Och, dat kan makkelijk.' Maar dat zijn mensen die mijn paard niet kennen, niet weten wat ze heeft meegemaakt. En het punt is gewoon echt dat het niet kan. En buiten mijn paard, zou ik mijn beste vriendinnen niet kunnen missen. Twee van hen zie ik al zo ontzettend weinig en ik zou het niet kunnen/willen dat ik ze alle drie helemaal niet meer tot ontzettend weinig zie.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Als ik zou verhuizen naar het buitenland is het sowieso Spanje of Costa Rica of zo'n soort land. Nergens anders.


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    (...)
    Ik denk niet echt dat veel mensen me zullen missen. Alleen mijn beste vriendin, maar ik zie die nu ook amper en het voetbal hierzo zou ik missen. That's it.

    Dus je familie kan je zomaar missen, je omgeving, je eigen huis?
    Dat zou ik allemaal niet kunnen (: En al zeker mijn vriend niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dus je familie kan je zomaar missen, je omgeving, je eigen huis?
    Dat zou ik allemaal niet kunnen (: En al zeker mijn vriend niet

    Wij moeten van onze huisbaas toch verhuizen, mijn omgeving ik heb hier niet eens "echte vrienden." Ze noemen zichzelf zo, maar achter mijn rug ben ik het onderwerp van hun roddels en mijn enige echte vriendin woont 100km hier vandaan. Ik weet niet wat ik eigenlijk zou missen.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 13:16 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Als het Spanje of Amerika is zou ik zo gaan, anders never.


    Hope goes lost but never dies.

    BURRITO schreef:
    (...)
    Wij moeten van onze huisbaas toch verhuizen, mijn omgeving ik heb hier niet eens "echte vrienden." Ze noemen zichzelf zo, maar achter mijn rug ben ik het onderwerp van hun roddels en mijn enige echte vriendin woont 100km hier vandaan. Ik weet niet wat ik eigenlijk zou missen.


    In jou geval zou het wel leuk zijn dan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    In jou geval zou het wel leuk zijn dan.

    Ja, maar ik weet het niet. Ik ga nog even in discussie met mijn brein.


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    (...)
    Wij moeten van onze huisbaas toch verhuizen, mijn omgeving ik heb hier niet eens "echte vrienden." Ze noemen zichzelf zo, maar achter mijn rug ben ik het onderwerp van hun roddels en mijn enige echte vriendin woont 100km hier vandaan. Ik weet niet wat ik eigenlijk zou missen.

    Misschien dat ik het dan ook wel zou kunnen. Ik weet niet. Maar zou je echt niets missen dan? Als je naar een ander land gaat wonen moet je je toch ook weer aanpassen aan die gewoontes enzo?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Misschien dat ik het dan ook wel zou kunnen. Ik weet niet. Maar zou je echt niets missen dan? Als je naar een ander land gaat wonen moet je je toch ook weer aanpassen aan die gewoontes enzo?

    Het enige wat ik zou missen is dat ik elke week naar de voetbal kan gaan kijken hier in België. Achje, misschien wel. Maar dan begin je toch met een heel nieuw leven? Een schone lei, aangezien ik ook al veel heb meegemaakt.


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    (...)
    Het enige wat ik zou missen is dat ik elke week naar de voetbal kan gaan kijken hier in België. Achje, misschien wel. Maar dan begin je toch met een heel nieuw leven? Een schone lei, aangezien ik ook al veel heb meegemaakt.

    Ja, daar heb je wel een punt. Vooral als je veel hebt meegemaakt is dat wel goed..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik weet het eigenlijk niet. Aan de ene kant zou ik het avontuur wel aan willen gaan, maar aan de andere kant zou ik het heel moeilijk vinden om iedereen hier achter te laten. Het ligt er ook aan waar ik heen zou gaan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik bén verhuisd naar het buitenland. Spanje, om precies te zijn.