• Je naar het buitenland moest verhuizen? Mijn moeder kwam met het idee af en ik twijfel misschien wel wat. Het lijkt me zo'n avontuur, maar langs de ene kant ik weet het niet. Wat zou jij doen moest je naar het buitenland verhuizen ?


    all I want is the taste that your lips allow

    Eliros schreef:
    Ik bén verhuisd naar het buitenland. Spanje, om precies te zijn.

    Had jij het moeilijk? & ging het aanpassen goed, ofniet?

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 13:23 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    Had jij het moeilijk? & ging het aanpassen goed, ofniet?
    ik ben vreselijk verlegen, dus, ja, in het begin had ik het moeilijk. Ik was nogal in mezelf gekeerd, was soms weken aan één stuk ziek omdat ik niet naar school wilde...
    Het tweede jaar ging iets beter, maar nog steeds stroef.
    Vanaf het derde jaar zat het Spaans er goed in, dus had ik er geen moeite mee, en nu zit ik in het vierde jaar en weet ik niet beter.

    Natuurlijk, ik mis Nederland, maar ik heb hier nu ook vrienden die ik vreselijk zou gaan missen als ik terug zou gaan.

    Dus, in het begin is het moeilijk, maar zodra je er een beetje aan bent gewend, dan komt het allemaal goed.

    Waar wilde je ma dan naartoe?

    Eliros schreef:
    (...)ik ben vreselijk verlegen, dus, ja, in het begin had ik het moeilijk. Ik was nogal in mezelf gekeerd, was soms weken aan één stuk ziek omdat ik niet naar school wilde...
    Het tweede jaar ging iets beter, maar nog steeds stroef.
    Vanaf het derde jaar zat het Spaans er goed in, dus had ik er geen moeite mee, en nu zit ik in het vierde jaar en weet ik niet beter.

    Natuurlijk, ik mis Nederland, maar ik heb hier nu ook vrienden die ik vreselijk zou gaan missen als ik terug zou gaan.

    Dus, in het begin is het moeilijk, maar zodra je er een beetje aan bent gewend, dan komt het allemaal goed.

    Waar wilde je ma dan naartoe?

    Geen idee, allesinds een zuiders land. Spanje, idd ofzo.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 13:34 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Spanje is een mooi land, en de taal is makkelijk te leren.
    Eén van de grootste problemen van naar een ander land verhuizen is de taal, zonder redt je je niet (aangezien ze in het zuiden van Europa nauwelijks Engels spreken).

    Eliros schreef:
    Spanje is een mooi land, en de taal is makkelijk te leren.
    Eén van de grootste problemen van naar een ander land verhuizen is de taal, zonder redt je je niet (aangezien ze in het zuiden van Europa nauwelijks Engels spreken).

    Ja, maar dan zou ik op voorhand al lessen nemen dat ik niet spaansloos naar daar zou gaan.


    all I want is the taste that your lips allow

    Ja, heb ik ook gedaan, maar je leert de taal pas echt als je in het land zelf woont.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 14:12 ]

    Eliros schreef:
    Ja, heb ik ook gedaan, maar je leert de taal pas echt als je in een land woont.

    Inderdaad.


    all I want is the taste that your lips allow

    Gescheiden ouders, dus ik zou bij degene wonen die niet verhuist. Als ze allebei naar het buitenland gingen, dan zou ik op mezelf gaan wonen. Ik ga NIET in het buitenland wonen. Niet nu.


    Life is hard and then we die

    Eigenlijk lijkt 't mij wel wat. Je oude leventje achterlaten en beginnen met een frisse start :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nazgul schreef:
    Eigenlijk lijkt 't mij wel wat. Je oude leventje achterlaten en beginnen met een frisse start :'D

    Same here!

    Het is een groot ''avontuur'' want je laat wel een vertrouwde omgeving achter, maar het wordt beter eenmaal je er bent. -soms-. Believe me, ik srpeek uit ervaring:Y)


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    ik zou het prima vinden :Y) maar dan wel ergens naartoe waar veel natuur is x')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zou weigeren,ik ga echt niet naar het buitenland verhuizen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ligt eraan welk land. Ergens in Europa is een NEE. Alhoewel Engeland misschien nog wel te doen is. Afrika is een nee, Australië liever ook niet. Zuid- en West-Azië ook een nee.... Het liefst gewoon Japan, Zuid-Korea en misschien de VS. lol kieskeurig.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Circles schreef:
    Als het Spanje of Amerika is zou ik zo gaan, anders never.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky