• mijn bff zegt dat ze dit meisje kent
    dit meisje heeft lady gaga ontmoet via de radio
    ze zegt dat dat meisje haar vriendin is

    wat moet ik doen ik geloof haar ni maar ik weet niet hoe ik het haar moe zeggen


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    als je echt goed bevriend met haar bent, zou het niet moeilijk zijn om zoiets te zeggen, sorry..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Uh, dat zou echt zo onwaarschijnlijk zijn.. lol. En zulke dingen moet je gewoon negeren man, aandachttrekkers.

    Je weet waarschijnlijk zelf het beste of je haar moet geloven.
    het is je beste vriendin.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 21:14 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Uhhmm... Gwn eerlijk zijn. (en liegt ze wel eens? Want ik heb ook gwn vriendinnen gehad die gwn over zulke dingen nooit zouden liegen! Maar sommige mensen L*llen maar wat..)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Wanderer schreef:
    als je echt goed bevriend met haar bent, zou het niet moeilijk zijn om zoiets te zeggen, sorry..


    weet ik maar ze is rap boos


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Als je vriendin van de Fillipijnen (Fillepijnen?) komt, of daar al eens geweest is, zou ik haar al iets meer geloven.

    En damn, iedere keer als ik dat luister, moet ik glimlachen. Dat meisje is zo goed en schattig (Ja, ik kende d'r al)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 21:16 ]


    You move me ......... Kurt

    Nou nee


    Some angels have no wings.

    Deviant schreef:
    Als je vriendin van de Fillipijnen (Fillepijnen?) komt, of daar al eens geweest is, zou ik haar al iets meer geloven.


    yep ze komt ervan alee aar moeder en is er al veel naar toe geweest


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Deviant schreef:
    Als je vriendin van de Fillipijnen (Fillepijnen?) komt, of daar al eens geweest is, zou ik haar al iets meer geloven.

    Fillipijnen is juist. En ja, als ze gewoon in nederland woont kun je toch gewoon zeggen 'sorry, maar waarvan ken je haar dan wel?'


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ok, vreemd! misschien maakt jou vriendin je gewoon wat wijs. een grapje! doet de mijne ook altijd! overlaatst heeft ze me verteld dat ze een oudere broer in Marroko heeft wonen en dat ze een vijs in haar knie heeft! en ik ben natuurlijk zo stom dat te geloven!
    maar ik zou het niet weten want ik ken jou vriendin niet :S

    Ps: dat meisje kan echt vet goed zingen!!

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 21:17 ]


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Beetje onmogelijk,,,,
    Ze moet niet liegen(N)
    Nouja, het kan war zijn, maar nogal een kleine kans...,
    Moet je zeggen, dat ze een mail, haar moet bellen [a], dan is ze genaaid. o.O

    Stubby schreef:
    (...)

    yep ze komt ervan alee aar moeder en is er al veel naar toe geweest


    Ooh, cool (krul) Vraag d'r ook eens naar Ira Giorgetti! (Kidding). Dan zou ik haar er toch om confronteren, hoe moeilijk dat ook lijkt.


    You move me ......... Kurt

    Deviant schreef:
    Als je vriendin van de Fillipijnen (Fillepijnen?) komt, of daar al eens geweest is, zou ik haar al iets meer geloven.

    En damn, iedere keer als ik dat luister, moet ik glimlachen. Dat meisje is zo goed en schattig (Ja, ik kende d'r al)


    She's Right ^^


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Ik denk dat het wel zou kunnen als ze op de filepijnen is geweest, vraag gewoon voor de zekerheid email adres van haar

    Xxx


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Dat meisje is echt waanzinnig goed man!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.