• We hebben ze allenmaal, toch?
    Ik neem bv overal door het huis een knuffel mee, want anders ben ik ja, echt waar ;x bang ;x
    En 's avonds houdt ik altijd de spiegels in de gaten, dat er niemand in verschijnt...

    Wat zijn die van jullie? (cat)

    Ik heb er vast wel, maar ik kan er zo niet direct opkomen hoor. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik moet kijken of mijn slaapkamerraam dicht is als ik ga slapen, en dan ook de sluitdingen.
    Ik moet bij de thee chocola, anders drink ik geen thee.
    Ik moet een glaasje water naast mijn bed hebben
    Ik ben lichtelijk dwangmatig dus alles moet recht liggen en als iets scheef ligt moet ik het recht zetten en weet ik veel wat.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik ben raar opzich. Ik hoef daar geen rare gewoontes voor te hebben.


    all I want is the taste that your lips allow

    failerd schreef:
    Ik moet kijken of mijn slaapkamerraam dicht is als ik ga slapen, en dan ook de sluitdingen.
    Ik moet bij de thee chocola, anders drink ik geen thee.
    Ik moet een glaasje water naast mijn bed hebben
    Ik ben lichtelijk dwangmatig dus alles moet recht liggen en als iets scheef ligt moet ik het recht zetten en weet ik veel wat.

    Met dat dwangmating herken ik ergens, maar ik heb, als mijn rechtervoet een stap zet op de blauwe steen, dan moet mijnb linkervoet ook een stap zetten op de blauwe steen. Ze mijn linkervoet 2 stappen op de rode stenen, zet mijn rechtervoet ook 2 stappen op de rode stenen. Alles moet gelik
    Zoniet voel ik me uit evenwicht -.-'

    Ik heb heel veel rare gewoontes. Mijn nieuwe is dat ik het roodste stuk van de appel voor het laatst bewaar.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik kan niet slapen in een stille ruimte. Ik heb een tv op mijn kamer en meestal kijk ik naar iets en dan vallen mijn ogen dicht. x'D Eigenlijk is er altijd wel geluid in mijn kamer (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Lawrence schreef:
    Ik kijk 's avonds 5x op mijn mobiel of mijn wekker wel goed staat.


    Haha, ik doe echt precies hetzelfde.xD

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 19:54 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    voordat ik ga slaap móét ik altijd iets hebben gelezen, al is het maar 5 minuten ofzo. oh ja, en ik wil geen geluid hebben op mijn kamer en ik wil ook nergens licht zien enzo. het moet pikdonker zijn voordat ik in slaap val.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 19:57 ]


    Even a white rose has a black shadow.

    ik moet mijn twitter mentions checken xD
    Mijn mails checken
    En ik wil altijd cola drinken voor het slapen gaan

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 20:04 ]


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Ik doe altijd als ik in mijn bed lig, mijn nachtlampje aan en uit om zeker te weten dat er niemand is. Ook kijk ik een aantal keer op mijn mobiel of ik mijn wekker goed heb staan en of die op luid staat.

    Dat van de spiegels in de gaten houden herken ik, hoor! Spiegels zijn reuze eng 's avonds.
    En ik reageer mijn energie altijd af door te gaan botsballen, en dan zit ik echt door de zetels te rollen en zo. Ziet er vast heel erg vreemd uit, maar mijn familie is er aan gewend. (A)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Busquets schreef:
    Ik heb heel veel rare gewoontes. Mijn nieuwe is dat ik het roodste stuk van de appel voor het laatst bewaar.

    Ohja, die heb ik ook al altijd gehad. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Mijn licht zit buiten mijn kamer, je moet mij eens naar mn bed zien rennen als mn licht uit is (nerd)
    haha mijne zit ook heel ver van mn bed dat heb ik dus ook haha.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 21:02 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    als ik s'ochtends opsta, ga ik naar de keuken en eet mijn kommetje cornflaks en daarna ga ik altijd nog 10 minuten terug in mijn bed liggen xD
    en om kwart voor 6 moet ik altijd een stuk kaas eten :)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 21:11 ]


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Met dat dwangmating herken ik ergens, maar ik heb, als mijn rechtervoet een stap zet op de blauwe steen, dan moet mijnb linkervoet ook een stap zetten op de blauwe steen. Ze mijn linkervoet 2 stappen op de rode stenen, zet mijn rechtervoet ook 2 stappen op de rode stenen. Alles moet gelik
    Zoniet voel ik me uit evenwicht -.-'


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co