• We hebben ze allenmaal, toch?
    Ik neem bv overal door het huis een knuffel mee, want anders ben ik ja, echt waar ;x bang ;x
    En 's avonds houdt ik altijd de spiegels in de gaten, dat er niemand in verschijnt...

    Wat zijn die van jullie? (cat)

    Ik zet mijn wekker + mijn wekker op mijn gsm. En vraag me elke avond af of mijn wekker nog goed zou staan.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Mijn licht zit buiten mijn kamer, je moet mij eens naar mn bed zien rennen als mn licht uit is (nerd)


    Dat doe ik ook altijd en dan kom ik de volgende ochtend weer op en dan hoor ik mijn moeder weer zeggen "Was je weer bang vannacht xD"


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik ben doodsbang in het donker, dus mijn lamp blijft aan tot 2 uur of later, en als ik heel moe ben, dan doe ik hem uit en ga ik helemaal odner mijn dekens. Ik vergeet het ook wel eens, dus dan staat de lamp de hele nacht aan.

    Ook inspecteer ik alle hoeken in mijn kamer of er spinnen zitten, en doe ik sinds kort 4x (mijn lievelingsgetal) mijn laptop open en dichtklappen, zodat ik er zeker van ben dat de webcam uit is (;

    Ik kijk ook altijd in de badkamer bij mij thuis of er een inbreker naast de kast zit en ik kijk of iemand er camera's heeft geplaatst.. Wat best onlogisch lijkt..


    Me so good.

    Decide schreef:
    (...)

    Dat doe ik ook altijd en dan kom ik de volgende ochtend weer op en dan hoor ik mijn moeder weer zeggen "Was je weer bang vannacht xD"

    Haha, dat doet mijn moeder neit, die kijkt me gewoon aan alsof ik niet spoor :Y)

    Ik ga in bed op mijn linkerzij liggen om moe te worden, want dat wordt ik anders niet, maar moet daarna op mijn rechterzij draaien om te kunnen slapen 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Ik ga in bed op mijn linkerzij liggen om moe te worden, want dat wordt ik anders niet, maar moet daarna op mijn rechterzij draaien om te kunnen slapen 8D

    Slim (nerd)

    ik moet altijd nog wat drinken voor het slapen gaan, anders word ik 's nachts om de 10 minuten wakker omdat ik een droge keel heb.


    Life is a beautiful struggle

    Courtesan schreef:
    Ik ga in bed op mijn linkerzij liggen om moe te worden, want dat wordt ik anders niet, maar moet daarna op mijn rechterzij draaien om te kunnen slapen 8D


    Dat heb ik dus ook! Maar dan andersom. (:

    En 's avonds houdt ik altijd de spiegels in de gaten, dat er niemand in verschijnt...
    Dat doe ik ook altijd.
    En ik kijk altijd 4 x op mijn telefoon of ie wel vergrendeld is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Echo schreef:
    Ik lees berichten/mails/etc. altijd een aantal keer door om zeker te weten dat er niks raars in staat.
    Ik schrijf altijd jalours ipv jaloers.
    Ik vraag mensen vaak te herhalen ook als ik ze wel ongeveer heb verstaan(ik ben altijd bang iets fout te horen en iets raars te antwoorden).
    En ik doe nog wel een hele hoop andere, rare dingen, maar dan kan ik nu even niet op komen.


    Heee, die doe ik ook allemaal :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xSnoepjex schreef:
    Ik ben doodsbang in het donker, dus mijn lamp blijft aan tot 2 uur of later, en als ik heel moe ben, dan doe ik hem uit en ga ik helemaal odner mijn dekens. Ik vergeet het ook wel eens, dus dan staat de lamp de hele nacht aan.

    Ook inspecteer ik alle hoeken in mijn kamer of er spinnen zitten, en doe ik sinds kort 4x (mijn lievelingsgetal) mijn laptop open en dichtklappen, zodat ik er zeker van ben dat de webcam uit is (;

    Ik kijk ook altijd in de badkamer bij mij thuis of er een inbreker naast de kast zit en ik kijk of iemand er camera's heeft geplaatst.. Wat best onlogisch lijkt..


    Waarom ben je bang in het donker dan?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik kan niet inslaap vallen zonder muziek, of ik moet zo moe zijn dat muziek me wakker houd xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik ren altijd heen en weer in mijn kamer (waarom? geen idee) en als ik dat niet kan doen dan wordt ik helemaal gek.
    Ik kijk ook inderdaad niet in spiegels in het donker.
    Ik heb een heel ritueel voor ik ga slapen. Eerst een aantal keren draaien op mijn zij, dan mijn rug, dan paar keer op mijn buik met gezicht steeds naar andere kant, dan weer op rug, zij en dan kan ik op mijn buik slapen.
    Het volume moet altijd op een heel getal (10, 15, 20, 25) óf met een 3, dus 13, 23, 33.
    Ik mag van mezelf pas iets ondernemen als het ook een hele tijdstip is (vijf over, tien over, half, kwart over). Ben ik te laat, dan moet ik weer vier minuten wachten.

    En meer kan ik even niet bedenken?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik doe het licht in een kamer altijd zo gauw mogelijk aan, ik weet niet waarom. Anders ben ik bang :x Maar ik ben niet bang voor het donker, want 's nachts slaap ik goed in het pikkedonker.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 18:35 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zet altijd als ik niet kan slapen de tv aan en uit. En kijk ook om de zoveel minuten naar buiten.