We hebben ze allenmaal, toch?
Ik neem bv overal door het huis een knuffel mee, want anders ben ik ja, echt waar ;x bang ;x
En 's avonds houdt ik altijd de spiegels in de gaten, dat er niemand in verschijnt...
Wat zijn die van jullie?
-
28 feb 2011 - 14:4628 feb 2011 - 14:48
Ik kijk nooit in de spiegel als het donker is, hahahaha, en ik ren weg als ik clowns zie
heb ooit een keer een clown een klap gegeven, lolhoezo weird? lolI didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!
28 feb 2011 - 14:51Nou, mijn crush heeft krulletjes en daar steek ik altijd pennen in
Hij vind het niet erg hoorHappy Birthday my Potter!
28 feb 2011 - 14:54Ik lees berichten/mails/etc. altijd een aantal keer door om zeker te weten dat er niks raars in staat.
Ik schrijf altijd jalours ipv jaloers.
Ik vraag mensen vaak te herhalen ook als ik ze wel ongeveer heb verstaan(ik ben altijd bang iets fout te horen en iets raars te antwoorden).
En ik doe nog wel een hele hoop andere, rare dingen, maar dan kan ik nu even niet op komen.Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.
28 feb 2011 - 14:54BloodyGum schreef:
Nou, mijn crush heeft krulletjes en daar steek ik altijd pennen in
Hij vind het niet erg hoor
Hier moest ik even om lachen28 feb 2011 - 14:56ILoveNynk schreef:
(...)
Hier moest ik even om lachen
Het staat ook heel grappig
Alleen nu had een van de jongens uit mijn klas zo'n slimme opmerking: 'Whaha, ze versierd hem.'
Ik antwoordde natuurlijk gelijk, dat een wandelende kerstboom heel handig isHappy Birthday my Potter!
28 feb 2011 - 14:56Ik draai mijn spiegels altijd om zodat ik er niet in kan kijken,En ik probeer zoveel mogelijk beneden te blijven als ik horror films gezien heb.
En ik eet altijd voor ik ga slapen een banaan heel raar maar anders kan ik echt niet slapen.You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.
28 feb 2011 - 14:57Ik kijk 's avonds 5x op mijn mobiel of mijn wekker wel goed staat.
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
28 feb 2011 - 14:5728 feb 2011 - 14:58Lawrence schreef:
Ik kijk 's avonds 5x op mijn mobiel of mijn wekker wel goed staat.
Wow, dat doe ik maar 2x en ik dacht al dat ik een idioot was[ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 14:58 ]
Happy Birthday my Potter!
28 feb 2011 - 14:59ik heb er een en die is zo erg
ik weet niet of ik het doe of nietas nothing goes richt ..... goes left
28 feb 2011 - 14:59Decide schreef:
Ik draai mijn spiegels altijd om zodat ik er niet in kan kijken,En ik probeer zoveel mogelijk beneden te blijven als ik horror films gezien heb.
En ik eet altijd voor ik ga slapen een banaan heel raar maar anders kan ik echt niet slapen.
ik doe dat elke dag, maar ik kijk ook te veel horrorfilmsTHAT'S HOW I ROLL
28 feb 2011 - 15:01Decide schreef:
Ik draai mijn spiegels altijd om zodat ik er niet in kan kijken,En ik probeer zoveel mogelijk beneden te blijven als ik horror films gezien heb.
En ik eet altijd voor ik ga slapen een banaan heel raar maar anders kan ik echt niet slapen.
Mijn licht zit buiten mijn kamer, je moet mij eens naar mn bed zien rennen als mn licht uit is28 feb 2011 - 15:14Sinds ik zelf een wekker heb kijk ik heel vaak 's avonds of die wel juist staat + ik check mijn gsm heel vaak of die wekker ook juist staat. Ik kijk heel vaak onder mijn bed voor ik ga slapen om te kijken of er niemand verstopt is.
En ik heb er nog meer ook.28 feb 2011 - 15:17Lawrence schreef:
Ik kijk 's avonds 5x op mijn mobiel of mijn wekker wel goed staat.In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.
28 feb 2011 - 15:18