• De stelling van vandaag luidt:
    Een middelbare scholier krijgt te weinig begeleiding om zijn/haar studiekeuze goed te kunnen maken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geen idee eigenlijk. We krijgen nu al in het vierde een voorlichting. Maar ik weet niet of het hier bij blijft of dat het er meer worden.. Geen idee. Deze vraag beantwoord ik nog wel eens als ik op de uni zit..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oneens.
    Onze decaan is een muts, maar ze helpt ons geweldig goed!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Helemaal mee eens! Ik moet nu een profielkeuze maken, en ik krijg helemaal de verkeerde informatie ervoor =S


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ja


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    eens!
    ik heb totaal geen begleiding gehad en heb nu dus ook een opleiding gekozen die ik waarschijnlijk niet af ga maken. het probleem is alleen, wat ga ik dan wel doen??
    (serieus ik zoek al sinds de derde van de Havo een opleiding en weet t nog steeds niet..:S) misschien moeten we in Nederland gewoon te vroeg een opleiding kiezen en werkt dat niet :P


    human by birth, Wolf at heart ^^

    Helemaal mee eens


    Fat chance.

    Oneens.

    Ik vind dat leerlingen die keuze veel te snel moeten maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Teveel voor mij
    Ik WEET al vanaf mijn tiende wat ik wil en heb onderhand ook al een altenatief (plus nog een aleternatief dat ik ook al jaren heb) ik had vanmorgen tijdens mentorles een presentatie van iemand die biologie studeerde terwijl ik had gerekend op tijd om biologie te maken (Tja, je moet toch iets te doen hebben die 70 minuten?)
    Het zou niet verplicht moeten zijn om aan al die circussen mee te doen waar ik toch geen intresse voor heb. Voorbereiden op studeren doe ik toch al in mijn vrije tijd.
    dus Oneens!

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 13:59 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Eens


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Eens, maar dat verschilt per school.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 14:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    AGREE. Bij ons op school doen ze er echt helemaal niks aan en moeten we het zelf allemaal maar uitzoeken, met als gevolg dat meer dan de helft nog geen idee heeft welke vervolgopleiding ze willen gaan doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    eens


    All I need is your love

    Eens & Oneens.
    Bij mij op school word je opzich wel goed begeleid en je komt er uiteindelijk wel uit wat je moet kiezen, maar van mij mag er best wat meer uitleg komen over hoe de vakken in de bovenbouw zijn.


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Eens, vooral ook omdat die keuze best definitief kan zijn!

    Ik weet het niet , ik zit nu in de 2 de en moet dus nog niet zovel kiezen alleen of ik volgend jaar spaans of informatica ga doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one