• Is dit Bill met een MCR t-shirt,of is het een fan die op Bill wil lijken ? op de site waarvan ik de foto haal,staat er ook dat het een omgeboude fan is.
    (moest het Bill zijn zou de foto toch wel al redelijk oud moeten zijn (zijn haar)
    en ik vind persoonlijk wel dat die persoon érg veel op Bill lijkt,dus mss is het hem toch.Wat denken jullie?

    http://s216.photobucket.com/albums/cc73/kaulitz2/FANS/?action=view¤t=2zi99fn.jpg

    ik denk dat het een fan is maar
    hij/ zij lijkt er wel heel veel op het zou ook bill kunnen zijn maar ik denk dat het een fan is (die te veel van fotoshop afweet :P)


    http://dwergiie.blogspot.com/

    is bill niet denk ik xd


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    het is een fan!!hele goeie fotoshop!!

    Uhu, natuurlijk is dat nep. Gewoon een fan heeft haar eigen hoofd vervangen door dat van Bill. Ooit van die Twincest manipulaties gezien? Daar kun je beter twijfelen aan het echtheidsgehalte. Sommige zijn zo verdomd mooi gemaakt <3

    Nep :P
    ze kan wel goed met fotoshop overweg x]


    Don't be a drag, just be a queen.

    vet!!
    natuurlijk is het bill niet :P


    death to the one at the end of the serenade.

    Zoek gw met google bill kaulitz en vergelijk :P Je ziet egt dat ie anders is vooral die neus!


    BAM!

    oke, je kan zeggen dat dit fotoshop is...
    maar dat Bill-lachje herken ik tog overal hoor! :P
    ik denk tog dat het Bill is... of jah, zoals jullie zeggen, is het gwoon fotoshop...

    maar het maakt tog nii uit, want Bill heeft zelf al gezegd in een interview (zo'n 2,3 jaar geleden) dat hij graag bandshirts draagt. Zoals zn greenday-shirt? die draagt hij tog ook? vroeger tog.
    en Gustav loopt ook soms in een shirt van the foo fighters rond..

    t is een fan

    waarom?

    omdat t dr boven staat


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    t is een fan

    waarom?

    omdat t dr boven staat
    Ja het staat er inderdaad boven Kaulitz2> Fans>

    HALLO LUISEREN JULLIE WEL?
    Bill's gezicht is hier overduidelijk over het gezicht van een meisje geplakt. I'm very sorry, maar ik volg ze al sinds 2005, en heb dus al zijn fases meegemaakt. Hij heeft MCR nooit leuke muziek gevonden.

    Het is wel mooi, maar het is Bill niet, ze heeft rood/bruine uitgroei :S (haar) en als je goed kijkt zie je dat het een meisje is EN ZE LIJKT NIET EENS OP BILL, ik kan het niet uitleggen, maar si het Bill is ZIE ik het gewoon :S

    die foto is nep..:S


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    dit is Bill niet hoor!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    je ziet zo dat het nep is