• Hey allemaal ik ben totaal geen bieber fan maar raad eens er gespot is Justin! echt helemaal tegek hij lande op schiphol!! dus hij is nu in NL ik wilde het even melden want mijn zussie is er helemaal fan van!


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    Apart dat iemand een maand nodig heeft om zich voor te bereiden om een concert.


    Life is hard and then we die

    PEEPS. Hij is dinsdag jarig, as we know. Hij begint ergens deze week met zijn nieuwe tour. Sorry hoor, maar ik geloof niet dat hij dan nu in NL zit.


    It's time to be happy again.

    Die foto hoeft toch ook niet te kloppen? Ze pakken gewoon een plaatje op een vliegveld, en klaar.


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Hij moet 5 maart naar engeland toch,.


    -

    Kan niet het is fake mensies, want hij moet 5 maart naar engeland (;


    -

    Maar zijn concert hier, dat duurt toch nog wel even ?;o Waarom is hij hier zo vroeg ?x'd


    Omdat het schijnt dat hij volgende zaterdag bij dat ochtenprogrmma van Nickelodeon is. Van Loek en Patrick enzo


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nica schreef:
    (...)

    Omdat het schijnt dat hij volgende zaterdag bij dat ochtenprogrmma van Nickelodeon is. Van Loek en Patrick enzo


    Uhu, Supernick.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Maar hu? Zijn concert is pas over 1 maand weird ha? Of is hij gewoon op vakantie? Lijkt me sterk xd
    Niet dat ik het niet geloof hoor kan best namelijk!!


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    YoYoBANAAN schreef:
    Maar zijn concert hier, dat duurt toch nog wel even ?;o Waarom is hij hier zo vroeg ?x'd


    idd dat dacht ik dus ook al (:

    maar best wel nais ;D


    My biggest fear is oblivion.

    Het lijkt me allemaal heel sterk want Justin was gister lekker met Selena op de Vanity Fair Oscar Party..
    http://www.vanityfair.com/hollywood/features/2011/02/vanity-fair-oscar-party-pictures-201102?currentPage=25


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    MAaar hij komt bij supernick, dat zijden ze op nickelodeon ofso ;o


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Idiotic schreef:
    Het lijkt me allemaal heel sterk want Justin was gister lekker met Selena op de Vanity Fair Oscar Party..
    http://www.vanityfair.com/hollywood/features/2011/02/vanity-fair-oscar-party-pictures-201102?currentPage=25

    And here is our proof.

    oké leuk.


    Alleen maar tranen van geluk

    Rood staat Selena goed :]


    No growth of the heart is ever a waste

    :9~


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.