• Momenteel haat ik mijn vader echt. Kom nu niet aan van haat is een groot woord wand nu haat ik hem echt met heel mijn hard.

    Ok even uitleggen.
    Mijn moeder is bijna 5 jaar geleden overleden,heel erg maar het gaat goed,ik bedoel dat we(mijn zus en ik) het trekken.
    Maar mijn vader heeft nu een vriendin. En dat trekken we dus niet. dat hebben we ook duidelijk gemaakt,maar ok we laten het maar zo.
    We hebben het vaker met hem er over gehad en hij heeft belooft wat meer aan ons te denken. Nou niet dus!
    Hij heeft belooft dat hij het tegen ons zou zeggen als ze afspraken,het er met ons er over zou hebben,toen hij het zei had ik al iets van o nee dat doe je niet.
    En raad eens,ik heb gelijk gekregen,hij doet het niet.
    Hij spreek gewoon met haar af en zegt het ons pas de avond van te voren 'o ja ik ben morgen bij haar(geen naam i.v.m. privacy).'

    Nu is hij dus ook bij haar,hij zie gister 'we moeten kijken wat we met het eten doen'
    Ik dus 'hoezo'
    Hij 'ik ben morgen bij haar'
    Kom ik vanochtend beneden licht er een briefje 'ben bij haar ik bel wel xxx pap'
    Hij belde me inderdaad, dat ze ergens na toe gingen en dat ik maar voor mijn eigen eten moet zorgen. Nou lekker is dat.

    Man ik word echt gek van hem,de hele tijd denkt die klootzak alleen maar aan zichzelf en nooit eens aan mij of mijn zus.
    En als ik er wat van zegt maakt hij grappen of word hij kwaad. Nou sorry hoor,maar de enigste die hier recht heeft om kwaad te worden ben ik! Echt ik kan hem nu wel iets doen!

    Ik weet echt niet wat ik moet doen,met hem praten heeft geen zin,kwaad worden heeft geen zin. Niks heeft zin met hem.
    Ik word hier echt gek.

    Sorry voor mijn gezeur,maar ik moet het echt even kwijt.
    Bedankt voor het lezen

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 20:07 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    yep dat is kut
    ik snap wat je bedoelt, ik zou er ook heel erg kwaad om worden D:


    Shoganai i ne~

    Herkenbaar
    Sterkte eahh(flower)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Good luck(flower)


    I love you Irem

    Okee, het is stom voor je dat hij niet aan jullie denkt.
    Maar denk ook eens aan hem, na 5 jaar heeft hij iemand waarmee hij terug gelukkig kan zijn.
    Zeg gewoon -rustig- dat je het niet fijn vind dat hij niet aan jullie denkt maar zeg er ook bij dat je blij voor hem.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    SuckerPunch schreef:
    yep dat is kut
    ik snap wat je bedoelt, ik zou er ook heel erg kwaad om worden D:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Amused schreef:
    Okee, het is stom voor je dat hij niet aan jullie denkt.
    Maar denk ook eens aan hem, na 5 jaar heeft hij iemand waarmee hij terug gelukkig kan zijn.
    Zeg gewoon -rustig- dat je het niet fijn vind dat hij niet aan jullie denkt maar zeg er ook bij dat je blij voor hem.

    Heb ik al zo vaak tegen hem gezecht,maar hij luistert niet.
    Het ergste is dat hij het zelf mee heeft gemaakt(zijn vader overleed toen hij jong was en zijn moeder kreeg een nieuwe vriend)en hij vond dat ook heel erg. Maar nu doet hij het zelf.
    Ik snap het niet.
    En sinds wanneer heb je iemand nodig om gelukkig te zijn,denk je echt dat mijn zus en ik gelukkig zijn?
    Ik ben niet blij,dat zou ik ook nooit kunnen zijn. Maar ik heb me er bij neergelegd. Het gaat ook niet om de relatie maar omdat hij gewoon nooit aan ons denkt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Heb ik al zo vaak tegen hem gezecht,maar hij luistert niet.
    Het ergste is dat hij het zelf mee heeft gemaakt(zijn vader overleed toen hij jong was en zijn moeder kreeg een nieuwe vriend)en hij vond dat ook heel erg. Maar nu doet hij het zelf.
    Ik snap het niet.
    En sinds wanneer heb je iemand nodig om gelukkig te zijn,denk je echt dat mijn zus en ik gelukkig zijn?
    Ik ben niet blij,dat zou ik ook nooit kunnen zijn. Maar ik heb me er bij neergelegd. Het gaat ook niet om de relatie maar omdat hij gewoon nooit aan ons denkt.

    hoe bedoel je dat? ik snap dat het voor jou en je zus heel zwaar word, maar moet hij dan zijn leven lang alleen verder leven zonder andere vrouw?
    ik snap dat dit heel zwaar voor jullie moet zijn, maar denk ook even aan zijn geluk?
    en echt ik bedoel het niet lullig ofzo want ik snap het wel vanuit jouwn oogpunt..


    /

    xMariss schreef:
    (...)
    hoe bedoel je dat? ik snap dat het voor jou en je zus heel zwaar word, maar moet hij dan zijn leven lang alleen verder leven zonder andere vrouw?
    ik snap dat dit heel zwaar voor jullie moet zijn, maar denk ook even aan zijn geluk?
    en echt ik bedoel het niet lullig ofzo want ik snap het wel vanuit jouwn oogpunt..

    Sinds wanneer moet je een vrouw hebben om gelukkig te zijn?Sorry dat ik eerst aan mijn eigen geluk denk.
    Daarbij het gaat niet eens om die relatie,daar heb ik me bij neergelegd, maar om het feit dat hij alleen aan zich zelf denk en niet eens het fatsoen heeft om er met ons over te hebben.
    Als wij zo iets zouden doen,ooh dan hebben we problemen. Dan doen wij weer alles fout maar als hij het doet is het niet erg.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Uhm, sorry, maar jullie vader is een volwassen man die zelf wel kan bepalen wat hij doet. Natuurlijk vind je zijn vriendin niet leuk, kan gebeuren. Maar dit kan jou ook overkomen en dan doe je toch ook wat je wilt?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik denk dat je het gewoon haat dat jullie minder tijd met elkaar besteden, en dat hij bijvoorbeeld zegt dat jullie zelf voor het eten moeten zorgen?


    <3

    StJimmy schreef:
    (...)
    Sinds wanneer moet je een vrouw hebben om gelukkig te zijn?Sorry dat ik eerst aan mijn eigen geluk denk.
    Daarbij het gaat niet eens om die relatie,daar heb ik me bij neergelegd, maar om het feit dat hij alleen aan zich zelf denk en niet eens het fatsoen heeft om er met ons over te hebben.
    Als wij zo iets zouden doen,ooh dan hebben we problemen. Dan doen wij weer alles fout maar als hij het doet is het niet erg.

    ik ga hier maar niet opreageren. behalve dan dat ik je een beetje onredelijk en egoistisch vind.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 19:27 ]


    /

    RINGDINGDONG schreef:
    Uhm, sorry, maar jullie vader is een volwassen man die zelf wel kan bepalen wat hij doet. Natuurlijk vind je zijn vriendin niet leuk, kan gebeuren. Maar dit kan jou ook overkomen en dan doe je toch ook wat je wilt?

    Nee ik moet namelijk over toestemming voor vragen en dat doet hij niet.
    Ok toestemming vragen hoeft ook niet maar aan zijn afspraak houden wel,hij heeft belooft het er over te hebben en met ons rekening te houden,maar dat doet meneer niet,nee natuurlijk niet. Meneer denk alleen maar aan zichzelf.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ga hier geen reactie op geven, want je wilt 't toch niet horen (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    StJimmy schreef:
    (...)
    Sinds wanneer moet je een vrouw hebben om gelukkig te zijn?Sorry dat ik eerst aan mijn eigen geluk denk.
    Daarbij het gaat niet eens om die relatie,daar heb ik me bij neergelegd, maar om het feit dat hij alleen aan zich zelf denk en niet eens het fatsoen heeft om er met ons over te hebben.
    Als wij zo iets zouden doen,ooh dan hebben we problemen. Dan doen wij weer alles fout maar als hij het doet is het niet erg.

    Ik ga niet doen alsof ik ook maar een idee heb van hoe je je voelt, want dat heb ik niet. Ik zou niet weten hoe ik zou reageren in jouw situatie maar kun je niet proberen gelukkig voor hem te zijn? Hij heeft het ook moeilijk gehad, hij heeft het er waarschijnlijk nog heel moeilijk mee en nu heeft hij iemand gevonden waar hij gelukkig van wordt. Zou je niet kunnen proberen blij voor hem te zijn?


    Love? No. I prefer cats.

    Ik vind dat je je een beetje aanstelt hoor. Dan fiets je naar de supermarkt en haal je zelf wat te eten. Je vader heeft ook een leven, denk ook eens aan hem.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 19:33 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.