• Hey allemaal ik ben totaal geen bieber fan maar raad eens er gespot is Justin! echt helemaal tegek hij lande op schiphol!! dus hij is nu in NL ik wilde het even melden want mijn zussie is er helemaal fan van!


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    Misschien gaat hij wel naar een ziekenhuis om die kindjes op te vrolijken ^^ an heft mijn vriendin geluk zij ligt daar xd


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Eigenlijk wil ik wel een bron om dat te bevestigen natuurlijk..

    YoYoBANAAN schreef:
    Misschien gaat hij wel naar een ziekenhuis om die kindjes op te vrolijken ^^ an heft mijn vriendin geluk zij ligt daar xd

    Oke, als dat zo is breek ik voor die ingang van dat ziekenhuis m'n enkel opnieuw haha.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Maar ik wil een foto zien ahah,
    haha ik ga nu naar amsterdam lol.


    Ik doelde op de reactie van Zacksass met die hoeren enz.
    En die hoerenwijk in Amsterdam.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Zijn er foto's of iets? Want anders zit misschien iedereen zich hier druk te maken om een wanna-be Bieber of iemand die het grappig vond dit gerucht de wereld in te helpen..


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ben blij dat ik lekker in het oosten woon ;D


    Don't dream your life, but live your dream!

    Hm... Beware, er loopt een Bieber rond!
    Nee grapje, als ik hem daar zou zien zou ik het ook wel leuk vinden, ook al ben ik geen fan.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik denk niet dat het waar is.

    I'll mean, ik ben een Bieberfan en kijk bijna elke dag op google als er nieuws over hem is. En ik heb niks gezien.
    But anyways, heb je dan een bron ofzo?

    Coeliejoelie schreef:
    Ik denk niet dat het waar is.

    I'll mean, ik ben een Bieberfan en kijk bijna elke dag op google als er nieuws over hem is. En ik heb niks gezien.
    But anyways, heb je dan een bron ofzo?



    jah mijn zus haar vriendin alleen weet ik niet waar zij het vandaan heeft maar ze was er helemaal zeker van dat het waar was

    xxx


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    SelfEsteem schreef:
    (...)


    jah mijn zus haar vriendin alleen weet ik niet waar zij het vandaan heeft maar ze was er helemaal zeker van dat het waar was

    xxx

    Daar heb je t al, als het via via gaat dan komt er aan het einde altijd iets anders uit dan de persoon die het als eerste verteld heeft.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Daar heb je t al, als het via via gaat dan komt er aan het einde altijd iets anders uit dan de persoon die het als eerste verteld heeft.



    dat meisje waar mijn zus het van heeft is de nuchterste persoon die ik ooit heb gezien dus ze zal niet zomaar iets verzinnen dus... ik geloof het wel hoor


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    SelfEsteem schreef:
    (...)


    dat meisje waar mijn zus het van heeft is de nuchterste persoon die ik ooit heb gezien dus ze zal niet zomaar iets verzinnen dus... ik geloof het wel hoor


    Maar hij heeft nog concerten in Engeland enzo heb ik toen gezien op zijn site. Dus waarom zou hij eerst voor niks naar nederland komen?

    Coeliejoelie schreef:
    (...)

    Maar hij heeft nog concerten in Engeland enzo heb ik toen gezien op zijn site. Dus waarom zou hij eerst voor niks naar nederland komen?



    Dat weet ik ook niet maar het kan ook gewoon een populariteits stunt zijn


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    Justin Bieber en Mitchel Linneweever gespot op Schiphol.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Echt? Waarom zijn de sirenes niet afgegaan? D;
    Iedereen ramen dicht, deuren dicht, plak alles af, ga naar de schuilkelder! D;

    Nee, grapje. Ik overdrijf. Een beetje.
    Leuk voor de fans, of zo. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen