• Het zusje van de Real Madrid speler Sergio Ramos is helemaal gek van Fernando Torres. Ze heeft hartstikke veel posters van hem op haar kamer hangen en op een dag als Sergio haar een meet & greet cadeau geeft kan ze wel gillen van geluk. Ze reist met haar broer af naar Londen waar ze de volgende dag in het Chelsea stadion een meet & greet krijgt met Fernando. Het is een koude avond, laat, en als Sergio besloot om weer terug te gaan naar het hotel, besloot [...] dat ze toch nog even bleef. Ze had super veel vragen aan hem. Ze kreeg van Fernando een kus op haar wang, en tot hun grote schrik bleef het daar ook niet bij. Fernando is fout geweest, hij heeft een vrouw en twee kinderen thuis zitten, en ze is nog maar 16. Na die avond dachten ze dat ze van elkaar af waren, wat toch niet zo is.

Doen / niet doen?
    Rollen?

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Doen
    en ik zou geen rollen doen..

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Doen!
    Hmm, geen rollen. alleen ik een rol als goedmakertje omdat je me wakker hebt gemaakt(cat) en omdat ik lief ben

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Doen!
    En rollen laat ik aan jou over ;D.

Everything is worse without music.

Doeen!:Y)
    Ik zou geen rollen doeen.

'Memories go where we go, they're like a suitcase you never lose. -'

Geniaal!
    Doen, en geen rollen zoals de rest al zegt.(nerd)

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Maar mij wel een rol geven:Y):Y):Y):Y):Y)

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Doen & geen rollen & mij laten weten alstie er is. :9~

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Ah, dit verhaal dus. Doen, maar ik ben echt geen fan van tienerzwangerschappen dus ik wacht het even af. En rollen zou ik niet doen, denk ik.