• Hee allemaal.
    Ik heb laatst heel erg ruzzie gehad met mij ouders, en ik ben dus een soort van uit huis getrapt.
    Al mijn spullen liggen thuis enzo. En ze wille me dus eigenlijk niet meer zien mijn pa,wil me al ruim een jaar het huis uit en mij ma zij van de week dat ik maar moest verhuizen.
    Ik voel me zo deprie miss hebben jullie tips ofzo want ik ben pas 16 mijn kut leven moet nog beginnen.
    :(

    Vertel ook maar over julie ouders problemen daar zal ik weer op reageren. Xxx

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 0:55 ]


    heaven is afraid of my and hell kicked my out so hire i am ~':[

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Waarom?
    Nou, die eerste quote spreekt voor zich. En dat tweede is gewoon rude omdat je in een topic van iemand die hulp zoekt offtopic gaat. Dat kan je toch ook in een gb'tje vragen.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 17:47 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    wow heftig.. heel veel sterkte ermee, ik zou naar jeugdzorg stappen.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ontopic, aub.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ja trouwens OT: Ik vind het sneu voor je, maar ik heb geen idee wat je zou kunnen doen. Familie?


    it's so empty living behind these castle walls

    Wat Mississipi zegt, kan je niet naar een neefje of nichtje dat redelijk in de buurt woont? Of een oma/opa?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mississippi schreef:
    (...)Nou, die eerste quote spreekt voor zich. En dat tweede is gewoon rude omdat je in een topic van iemand die hulp zoekt offtopic gaat. Dat kan je toch ook in een gb'tje vragen.

    Het ging er meer over wat er ondertussen toen op Twitter gebeurde. (krul) Maar dat weet je niet, tenzij je dat gelezen had.


    *insert philosophical cringe expression here*

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Het is een hem.

    Sorry dat ik een fout maak, hoor.


    your eyes are like stars in the night.

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    ROSEISHOT heeft een naam -> Gaby
    En srsly doe niet zo zielig. :')

    't Is niet omdat iedereen je naam kent dat zij die moet kennen! O_o
    En trouwens, zij mag haar problemen zoals ieder ander hier toch ook zetten? Zou jij het leuk vinden als je een probleem-topic opent en er iemand reageert zoals jou; doe niet zo zielig.
    Dat vind ik nu echt shitty voor haar dat jij zo reageert.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Chapstick schreef:
    (...)
    't Is niet omdat iedereen je naam kent dat zij die moet kennen! O_o
    En trouwens, zij mag haar problemen zoals ieder ander hier toch ook zetten? Zou jij het leuk vinden als je een probleem-topic opent en er iemand reageert zoals jou; doe niet zo zielig.
    Dat vind ik nu echt shitty voor haar dat jij zo reageert.

    Het is een hem.
    En ik open nooit probleemtopics, omdat ik niet graag over m'n eigen problemen praat. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Lieve mensen, dit gaat niet over Gaby!

    Misschien kan je naar een vriendin gaan, of naar een vertrouwenspersoon op school? Dit klinkt niet echt helemaal normaal...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Eh, tja. Da's kut. Misschien praten met je ouders erover.


    SLOAN.

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Het is een hem.
    En ik open nooit probleemtopics, omdat ik niet graag over m'n eigen problemen praat. :Y)

    Oeps, hem dan.
    Nja, je moet wel verstaan dat het misschien hard aan komt voor hem als hij het wat moeilijk heeft dus ik zou zeggen, wees niet zo hard. Ik denk wel echt dat hij het eventjes moeilijk heeft...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ZeroGravity schreef:
    Lieve mensen, dit gaat niet over Gaby!

    Misschien kan je naar een vriendin gaan, of naar een vertrouwenspersoon op school? Dit klinkt niet echt helemaal normaal...

    mee eens, zullen we ff stoppen met kritiek op elkaar geven en jeroen helpen?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ZeroGravity schreef:
    Lieve mensen, dit gaat niet over Gaby!

    Misschien kan je naar een vriendin gaan, of naar een vertrouwenspersoon op school? Dit klinkt niet echt helemaal normaal...


    Vertrouwenspersonen zuigen.


    SLOAN.

    Zacksass schreef:
    (...)

    Vertrouwenspersonen zuigen.

    Ja, misschien wel... Als het te ver gaat ligt het misschien ook niet meer in hun macht. Ik weet niet. Het klinkt wel heel kut, dus ik wens je in ieder geval sterkte...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.