• Hee allemaal.
    Ik heb laatst heel erg ruzzie gehad met mij ouders, en ik ben dus een soort van uit huis getrapt.
    Al mijn spullen liggen thuis enzo. En ze wille me dus eigenlijk niet meer zien mijn pa,wil me al ruim een jaar het huis uit en mij ma zij van de week dat ik maar moest verhuizen.
    Ik voel me zo deprie miss hebben jullie tips ofzo want ik ben pas 16 mijn kut leven moet nog beginnen.
    :(

    Vertel ook maar over julie ouders problemen daar zal ik weer op reageren. Xxx

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 0:55 ]


    heaven is afraid of my and hell kicked my out so hire i am ~':[

    Poseidon schreef:
    Meis, heel veel sterkte. Stap naar jeugdzorg? Of probeer tijdelijk bij een vriend/vriendin te logeren? Ik weet het echt niet.

    @Gaby. Serieus, doe even normaal. Misschien is dit allemaal wél waar en dan zit jij haar hier zo af te zeiken, ga alsjeblieft gewoon weg dan. Jezus.

    Mee eens,Gaby kan je ook eens je kut commentaar voor je houden?

    OT:
    Ga naar vrienden probeer daar te blijven,die zouden je wel niet laten staan. Ga met je ouders praten en als dat niet werk jeugdzorg of zo iets.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Mee eens,Gaby kan je ook eens je kut commentaar voor je houden?


    Nounou, je wil hier geen ruzie uitlokken toch :'D

    StJimmy schreef:
    (...)
    Mee eens,Gaby kan je ook eens je kut commentaar voor je houden?

    OT:
    Ga naar vrienden probeer daar te blijven,die zouden je wel niet laten staan. Ga met je ouders praten en als dat niet werk jeugdzorg of zo iets.

    Jezus, ben ik nu ineens degene die ''altijd'' kutcommentaar levert? Hoe je eigen grote bek bij je, danku.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Sadism schreef:
    (...)

    Nounou, je wil hier geen ruzie uitlokken toch :'D

    Nee maar ik heb het gewoon gehad met haar,dat ze steeds commentaar moet geven,daar heb ik nog niet eens zo'n probleem mee maar doe het dan wel op een normale volwassen manier en anders hou ze haar mond maar eens.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 17:31 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hallo? Houden we het gezellig hier?
    We hoeven niet nog een ruzie erbij.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee maar ik heb het gewoon gehad met jouw,dat je steeds commentaar moet geven,daar heb ik nog niet eens zo'n probleem mee maar doe het dan wel op een normale volwassen manier en anders hou je je mond maar eens.


    Heb je het nou over mij of over Gaby :'D???
    Either way: Typen is geen praten, en op deze site mag je je mening geven. (krul)

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee maar ik heb het gewoon gehad met haar,dat ze steeds commentaar moet geven,daar heb ik nog niet eens zo'n probleem mee maar doe het dan wel op een normale volwassen manier en anders hou ze haar mond maar eens.

    Ik ben 14, ik ben dus nog 4 jaar verwijderd van de totale volwassenheid. Tot dan ben ik een kind, een puber wel te verstaan, die haar mening op een andere manier naar buiten brengt dan het in jouw ''StJimmy-wereldje'' gaat.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Poseidon schreef:
    Meis, heel veel sterkte. Stap naar jeugdzorg? Of probeer tijdelijk bij een vriend/vriendin te logeren? Ik weet het echt niet.

    @Gaby. Serieus, doe even normaal. Misschien is dit allemaal wél waar en dan zit jij haar hier zo af te zeiken, ga alsjeblieft gewoon weg dan. Jezus.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Sadism schreef:
    (...)

    Heb je het nou over mij of over Gaby :'D???
    Either way: Typen is geen praten, en op deze site mag je je mening geven. (krul)

    Sorry ik haalde jullie even door elkaar,ik bedoel Gaby.
    Tuurlijk mag je je mening geven maar dat kan ook anders.

    Maar hier ga ik niet over verder in dit topic,daar gaat het nu niet om.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 17:38 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Ik ben 14, ik ben dus nog 4 jaar verwijderd van de totale volwassenheid. Tot dan ben ik een kind, een puber wel te verstaan, die haar mening op een andere manier naar buiten brengt dan het in jouw ''StJimmy-wereldje'' gaat.
    Maar je bent nu wel erg bot tegenover Jeroen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    (...)Maar je bent nu wel erg bot tegenover Jeroen.

    Dat wás ik niet, ik zei gewoon dat iets in me schreeuwt dit niet te geloven, ik had het ook anders kunnen zeggen. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    ROSEISHOT heeft een naam -> Gaby
    En srsly doe niet zo zielig. :')

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Heb jij Twitter? :9~:9~

    Ik vind dat bot overkomen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    (...)
    Ik vind dat bot overkomen.

    Het eerste of het laatste? (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Het eerste of het laatste? (krul)
    beide.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    (...)beide.

    Waarom?


    *insert philosophical cringe expression here*