• Hee allemaal.
    Ik heb laatst heel erg ruzzie gehad met mij ouders, en ik ben dus een soort van uit huis getrapt.
    Al mijn spullen liggen thuis enzo. En ze wille me dus eigenlijk niet meer zien mijn pa,wil me al ruim een jaar het huis uit en mij ma zij van de week dat ik maar moest verhuizen.
    Ik voel me zo deprie miss hebben jullie tips ofzo want ik ben pas 16 mijn kut leven moet nog beginnen.
    :(

    Vertel ook maar over julie ouders problemen daar zal ik weer op reageren. Xxx

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 0:55 ]


    heaven is afraid of my and hell kicked my out so hire i am ~':[

    Pickwick schreef:
    Ssht.. Gaby, laat gewoon.

    Keeyaamaamaa


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mogen ze dat wel doen als je 16 bent?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Het zal vast wel zo zijn, maar ik kan dit echt niet serieus nemen, ik weet niet wat het is, maar iets schreeuwt in me om dit niet te geloven, sorry.


    niks tegen jou maar het is ergens wat ongeloofwaardig,

    want hoe kan je dit schrijven als je uit het huis bent getrapt? Hooguit als je bij een vriendin bent, dus kan je daar dan niet meteen direct blijven?

    maar het is dus niks tegen jou, maar op de manier dat je het vertelt.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    niks tegen jou maar het is ergens wat ongeloofwaardig,

    want hoe kan je dit schrijven als je uit het huis bent getrapt? Hooguit als je bij een vriendin bent, dus kan je daar dan niet meteen direct blijven?

    maar het is dus niks tegen jou, maar op de manier dat je het vertelt.

    Waar heb ik ooit gezegd dat ík uit huis ben getrapt? Lees eens goed.


    *insert philosophical cringe expression here*

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Waar heb ik ooit gezegd dat ík uit huis ben getrapt? Lees eens goed.


    Volgensmij heeft ie het ook helemaal niet tegen jou (:

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 15:23 ]


    ONLY SEVEN LEFT <3

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Waar heb ik ooit gezegd dat ík uit huis ben getrapt? Lees eens goed.

    Ik denk dat zehij het tegen de topicstarter had :'D

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 15:25 ]

    xBrownie schreef:
    (...)

    Volgensmij heeft ie het ook helemaal niet tegen jou (:

    Waarom quote ie mij dan?


    *insert philosophical cringe expression here*

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Waarom quote ie mij dan?
    omdat hij het met jou eens is...


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    (...)omdat hij het met jou eens is...

    Hmm tsja ik vang het dan op alsof ie het tegen mij heeft, zal wel weer aan mij liggen... ;s


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ai, heel veel sterkte. Stap naar jeugdzorg? Of probeer tijdelijk bij een vriend/vriendin te logeren? Ik weet het echt niet.

    @Gaby. Serieus, doe even normaal. Misschien is dit allemaal wél waar en dan zit jij hem hier zo af te zeiken, ga alsjeblieft gewoon weg dan. Jezus.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 17:51 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Je zou je spullen kunnen gaan halen, en zolang bij vrienden blijven tot je ouders wat gekalmeerd zijn. Als ze écht willen dat je gaat, kun je vragen of je zolang bij familie of vrienden kan blijven. Heel veel sterkte & succes.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Je ouders mógen je niet eens het huis uit sturen, ze zijn wettelijk verantwoordelijk voor jou. Ik zou naar Jeugdzorg stappen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Poseidon schreef:
    Boy, heel veel sterkte. Stap naar jeugdzorg? Of probeer tijdelijk bij een vriend/vriendin te logeren? Ik weet het echt niet.

    @Gaby. Serieus, doe even normaal. Misschien is dit allemaal wél waar en dan zit jij haar hier zo af te zeiken, ga alsjeblieft gewoon weg dan. Jezus.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 17:26 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Poseidon schreef:
    Meis, heel veel sterkte. Stap naar jeugdzorg? Of probeer tijdelijk bij een vriend/vriendin te logeren? Ik weet het echt niet.

    @Gaby. Serieus, doe even normaal. Misschien is dit allemaal wél waar en dan zit jij haar hier zo af te zeiken, ga alsjeblieft gewoon weg dan. Jezus.

    Het is een hem.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Poseidon schreef:
    Meis, heel veel sterkte. Stap naar jeugdzorg? Of probeer tijdelijk bij een vriend/vriendin te logeren? Ik weet het echt niet.

    @Gaby. Serieus, doe even normaal. Misschien is dit allemaal wél waar en dan zit jij hem hier zo af te zeiken, ga alsjeblieft gewoon weg dan. Jezus.


    everything, in time