• Vooral als je folders moet rondbrengen, serieus!
    Ik was vandaag namelijk eens zo aardig om samen met mijn broertje zijn folders te gaan rondbrengen. Dus ik kom bij zo'n huis aan, met mijn folderspakketje, en probeer dat ding door die brievenbus te duwen. Alleen hield iets hem tegen en kreeg ik hem maar niet door de brievenbus heen, dus ik maar duwen en duwen.. Kom ik erachter dat er een paar kleine kinderen die brievenbus van de binnenkant af dicht zitten te houden. Dus ik blijven duwen, maar natuurlijk gaven ze niet toe. Ook ging die deur nog een paar keer open, waarna ik ze echt vet duivels hoorde lachen, waarna de deur weer dichtging. Dus ik keek naar binnen via het raam, zag ik dat die vader van die kinderen helemaal dubbel lag, hahaha. Dus ik heb meteen mijn broertje maar geroepen, die het uiteindelijk gedaan heeft, haha. Stiekem vind ik het nu best wel grappig, nu ik eraan terugdenk.

    Hebben jullie ook van die "leuke" ervaringen met kinderen? :'D

    dat komt me bekend voor alleen ik hield die brievenbus ook dicht X?D


    Some angels have no wings.

    Rickjuh schreef:
    Baksteen eraan binden, zo door de vooruit, met een briefje eraan "De brievenbus deed het niet".


    hahahaha -out-
    Dat was wel een goed idee geweest, ja! _O_

    Ik werk nu al 3 jaar met kinderen dus ik heb genoeg leuke ervaringen meegemaakt (krul)


    -

    Laat ik dit keer maar even wijs mijn mond houden? (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Gewoon weglopen, en die folders op de stoep leggen denk ik...

    En nee, ik ben wel blij dat ik zulke dingen niet heb meegemaakt :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    BAZINGA schreef:
    Laat ik dit keer maar even wijs mijn mond houden? (:


    Jij die je mond houdt?
    Omgekeerde wereld! (nerd)

    Ik was eerst ook aan het bezorgen, rent er opeens z'on rot jochie achter mij aan. Schreeuwen, dat ik de kranten had gestolen..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Jij die je mond houdt?
    Omgekeerde wereld! (nerd)
    Ik dacht laat ik ook eens wijs zijn en niet een rot opmerking maken. Maar goed als jij het niet wil..

    Ik heb een schijthekel aan kinderen


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Lawrence schreef:
    Ik was eerst ook aan het bezorgen, rent er opeens z'on rot jochie achter mij aan. Schreeuwen, dat ik de kranten had gestolen..

    -out-
    Ik zou dan heel hard gaan lachen x'D Ga hem er maar eens van overtuigen dat je die kranten niet gestolen hebt:Y)

    Toen ik een krantenwijk had, had ik niet echt een wijk met veel kinderen. Er was wel een straat met allemaal van die dure huizen (en lange oprijlanen, wat heb ik die vervloekt). 's Zomers was het nogal eens heel warm en ik was dan altijd heel vrolijk, want ik hou van warmte. En in die straat wonen allemaal van die oudjes. En 3kwart van die menen vroegen de hele tijd: 'wil je wat drinken? Heb je het niet warm?'
    En 's winters zegt serieus iedereen daar: 'koud he?' Alsof ik dat nog niet doorhad nadat ik 2,5 uur in de kou gelopen had x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Wat een slimmerds. :Y)
    Ik hou niet zo van kinderen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Kinderen, Rugzak met stenen geven, en zo de rivier in donderen

    Zou k zo doen als van die kinders mij zoiets flikten x'D


    -Water is Water, just can't help that-