• Hee (:
    Aangezien hier op Quizlet veel geschreven wordt en ik de indruk heb dat mensen graag een ongezouten mening over hun story willen kennen, kwam ik laatst door de nieuwe 'Columns' op een idee. Wat als we eventueel recensenten op Quizlet eens om de paar dagen een stuk lieten schrijven, over een story die de users kunnen insturen (dit om te voorkomen dat een user ongewild een slechte recensie op zijn/haar story krijgt)? Natuurlijk moeten die mensen dan het één en het ander van story's afweten en vooral eerlijk zijn als ze schrijven.

    Het leek me wel leuk aangezien wij, als lezer, dan weten welke story er dan welk level van kwaliteit heeft en de schrijvers dan weten in welk opzicht ze hun story kunnen verbeteren.

    Voor degenen die niet weten wat een recensie is : Een recensie is een opiniestuk over een bepaald mediaitem. Dit kan een film, boek, album, theaterstuk, etc... zijn. In dat stuk worden dan de goeie tegen de slechte kanten afgewogen en een eindoordeel geveld. Je vindt ze vaak in de krant bij de cultuursectie.

    Anyways, wat is jullie mening hier over ?

    Edit: Natuurlijk zullen er een paar regels opgezet moeten worden, I suppose. Misschien dat je een minimum aan hoofdstukken moet hebben voor je je story instuurt ofzo... Het zou jammer zijn als iemand tijd neemt om een story te beoordelen die nooit verder gaat dan 8 hoofdstukken (:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 19:32 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wanderer schreef:
    Mán ik zou zo graag recensent willen zijn..

    Ik ook! Ik vind het in ieder geval een heel leuk idee.
    Maar er zouden dan inderdaad wel van die bepaalde zaken moeten zijn waar een story aan moet voldoen.


    effort never betrays you

    Dat lijkt me een heel goed idee. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Doen! _o_
    Ik schrijf momenteel reviews voor mensen, haha :'D

    Ik erger me er vaak wel aan als mensen allene maar zeggen;
    leeeuk! Geweldig! uber! Super! Snel doorgaan!

    Ik drop meeestal ook nog tips, natuurlijk ook complimentje 8D
    Maar zeker als ik fouten zie geef ik tips :x

    Als nooit iemand reageert weet je ook niet of je het
    goed doet en blijf je dezelfde fouten maken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leuk idee ^^

    Ik schrijf ook recensies over stories, quizzen en series. Het is best leuk.
    Het zal wel veel werk zijn om eerst heel wat hoofdstukken te lezen van een storie en dan met anderen er iets over te schrijven. Hoe moeten ze er dan samen uitkomen?

    Voor, het lijkt me eigenlijk wel leuk. Zo blijft het niveau op Q ook hoog (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dit vind ik echt een geweldig idee! :Y)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zoiets had ik ook bedacht.
    :Y)

    Geweldig!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Goed idee! Als het er ooit komt, wil ik zo'n recensent zijn. :'D

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 21:56 ]

    Goed idee,
    maar ik denk wel dat het heel veel tijd kost om een hele story te lezen en die dan te recenseren.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Goed idee,
    maar ik denk wel dat het heel veel tijd kost om een hele story te lezen en die dan te recenseren.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Amused schreef:
    Goed idee,
    maar ik denk wel dat het heel veel tijd kost om een hele story te lezen en die dan te recenseren.


    Hope goes lost but never dies.

    Een erg leuk idee (Y)

    Ik zal het op de lijst met dingen zetten die ik nog moet programmeren. Het zal wel even kunnen duren voor het er is hoor. Is namelijk niet zo 1-2-3 gemaakt.


    Dit is mijn signature...

    Hoezee (hoera)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wanderer schreef:
    Mán ik zou zo graag recensent willen zijn..


    all I want is the taste that your lips allow

    Dan zou ik zeker mee doen. Ik bedoel, verhalen lezen als wérk is altijd al mijn droom geweest. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.