• Okee, jullie moeten me helpen om geschiedenis door te komen! Mijn leraar praat f***ing langzaam en hij herhaalt echt alles wat in de tekst staat. Ik tel echt de minuten af tot het volgende lesuur.

    Voorbeeld van hoe hij praat:
    (wij net lezen dat the Tollund Man (<--- veenlijk) is gevonden in mei 1950)
    Hij: And the Tollund Man was found... In May 1950... In Tollund Fen... In Denmark.
    (puntjes zijn om aan te geven hoe langzaam hij praat (oja, ik doe TTO dus het is Engels ;P)

    Ik verveel me echt dood! Heeft iemand misschien tips om dit lesuur door te komen zonder dat hij doorheeft dat ik niet oplet en totaal niet geïnteresseerd ben?


    Pain won't kill you, but it hurts like hell.

    ALs je op een plek zit waar hij je niet kan zien, kun je stiekem met je telefoon spelen/op internet ofzo.
    Of anders kun je tekeningen maken in je schrift, Je kunt land/stad spelen met degene die naast je zit, je kunt ff naar je dromenwereldje gaan. En verder weet ik het ook niet. (;


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    wij hebben een hele leuke leraar maar nu is er sinds vandaag zo een student. Mijn vriendin en ik ehb de hele les in een deuk gelegen en hem genegeerd . Toen vroeg hij of wij voor wouden lezen en wij konden niet eens antwoord geven van het lachen hij praate echt zo
    Nou eh... zoaljs eh,,,,,,,,, je .. hebt eh gezien in je book eh.............. vond Lodewijk de eh............ 14de nee eh de 5de(kheb zelf ook geen idee meer) en dat gaat zo maar door


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ken dat zo erg. Gelukkig hebben wij nu een leuke geschiedenisleraar, en die houdt je wel wakker hoor :'D Wij zijn bij geschiedenis altijd zó melig dat het niet meer gezond is :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    CandyFace schreef:
    Hhaa wij hebben ook zo'n leerkracht gehad die erg traag sprak, tot een leerling dit zei; Mevrouw, als u wilt dat we al die leerstof moeten kennen tegen het examen, mag u best wat sneller praten anders zitten we hier binnen enkele jaren nog.
    Ze sprak plots wat sneller :'D


    Haha, die is wel goed x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Geen idee, onze leraar praat zo dat je je gewoon interesseert ervoor, terwijl ik geschiedenis het meest nutteloze vakker ever vind. Ik denk dat je gewoon in jezelf wat moet zingen of weg moet dromen?


    Our perspective only changes when we change our position.

    CandyFace schreef:
    Hhaa wij hebben ook zo'n leerkracht gehad die erg traag sprak, tot een leerling dit zei; Mevrouw, als u wilt dat we al die leerstof moeten kennen tegen het examen, mag u best wat sneller praten anders zitten we hier binnen enkele jaren nog.
    Ze sprak plots wat sneller :'D


    Food.

    Je oortjes in, haar erover heen en in het geschiedenisboek lezen. (:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Je vinger opsteken en zeggen dat hij wat sneller moet spreken. Of spreek met de klas af dat jullie hem allemaal een hint gaan geven zodat hij wat sneller praat.
    In de andere reacties staat wat je kan doen. Ik zou gewoon ergens gaan zitten waar je niet zo opvalt, je etui er even voorleggen en dan gaan internetten op je mobiel, Ipod of wat je ook hebt.
    Ik heb gelukkig geen geschiedenis meer :')


    To live would be an awfully big adventure

    Dromen? Dat is namelijk mijn ultieme oplossing tijdens elke saaie les. x)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    tekenen en schrijven,

    of gewoon zeggen dat hij saai les geeft (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Mijn geschiedenis leraar leeft nog in de prehistorie. Dat is pas irritant.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ga de leraar natekenen ^^
    -alleen dan wel zorgen dat hij het niet ziet-

    Ga spelletjes doen.
    Zorg dat je de gang op moet, en je vriendinnen ook (;


    Me so good.