• Danny Devito :3 ! Hahah. Serieus. Ik vind het zo leuk voor haar, omdat ze helemaal gehypert was - en stieken vind ik het vet leuk dat ik daar nu over kan opscheppen enzo, haha-. Oké dit wilde ik even met jullie delen :'DD. Al vind ik de gozer drie keer niks, ze zegt dat hij heel grappig en aardig is en -zwijwel, zwijmel-.

    Zijn er mensen waar jullie mee op de foto staan, waar jullie helemaal trots op zijn (bandjes of beroemde mensen ofzo) en als je die foto's dan terugziet dat je dan echt weer helemaal die vlinders en dat gevoel van dat moment terug krijgt?

    Edit: Nu denk ik dus dat ze een rol heeft gekregen in 'It's always sunny in Philidelphia', maar dat mag ze niet zeggen :(.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 10:41 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    ik ken m niet, vind m er ook nogal eng uitzien xD
    haha ik sta op de foto met van die mensjes van zoop, vond ik vroeger helemaal geweldig dus ginge we naar de zoop fandag in de dierentuin (wij gingen elke fandag) haha echt geniaal gewoon xD
    en ik hoop 27 maart met justin op de foto te staan doordat ik (hoop ik) een m&g win xD

    It's always sunny in Philedelphia =3


    Life is hard and then we die

    Ik sta met zo'n gast van Hollywood Undead op de foto :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.