• Ik heb even een vraagje over Azkaban, je weet wel die gevangenis in de Harry Potter series.
    Houden de gevangenen daar hun toverstok wel of niet?

    Als je het niet weet, mag je antwoorden wat jij denkt. Ik heb dit namelijk nodig voor een hoofdstuk. (:

    Harstikke bedankt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tuurlijk niet. Dan kunnen ze gewoon ontsnappen als ze die hebben (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Tuurlijk niet. Dan kunnen ze gewoon ontsnappen als ze die hebben (:


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat kan toch niet? Zou wel heel vreemd zijn


    All I have in life, is my imagniation.

    Tranquillity schreef:
    Tuurlijk niet. Dan kunnen ze gewoon ontsnappen als ze die hebben (:


    Ik denk eigenlijk dat dat soort magie daar niet zal werken, maar oké. (: Dankjewel. Ik ging er ook vanuit dat ze dat niet hadden, maar als ze dan wel zouden ontsnappen, dan krijgen ze een nieuwe? :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Videotape schreef:
    Dat kan toch niet? Zou wel heel vreemd zijn


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sirius is ontsnapt en had zijn stok toch nog?
    Het lijkt me van wel. Je moet ook in je hoofd houden dat het een eiland is en ze daar onmogelijk zonder boot af geraken.


    Let the Night embrace you

    Romanian schreef:
    (...)

    Ik denk eigenlijk dat dat soort magie daar niet zal werken, maar oké. (: Dankjewel. Ik ging er ook vanuit dat ze dat niet hadden, maar als ze dan wel zouden ontsnappen, dan krijgen ze een nieuwe? :3

    Dan stelen ze gewoon die van hen terug!
    Nee, dat weet ik niet. Maar ik denk inderdaad dat ze een nieuwe krijgen dan..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hesperide schreef:
    Sirius is ontsnapt en had zijn stok toch nog?
    Het lijkt me van wel. Je moet ook in je hoofd houden dat het een eiland is en ze daar onmogelijk zonder boot af geraken.

    Je kan toch verdwijnselen gewoon?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hesperide schreef:
    Sirius is ontsnapt en had zijn stok toch nog?
    Het lijkt me van wel. Je moet ook in je hoofd houden dat het een eiland is en ze daar onmogelijk zonder boot af geraken.


    Nu breng je me in verwarring, ghehe. Ik heb het opgezocht, maar ik kan het nergens vinden. Aah paniek.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Verdwijnselen werkt in Zweinstein niet, dus diezelfde spreuk zal ook over Azkaban zijn uitgesproken.

    ^ Sorry. :'D
    Ik denk gewoon van wel. Waarschijnlijk is Azkaban zo beschermd met spreuken dat de gevangenen niets kunnen beginnen. :3


    Let the Night embrace you

    Hesperide schreef:
    Verdwijnselen werkt in Zweinstein niet, dus diezelfde spreuk zal ook over Azkaban zijn uitgesproken.

    ^ Sorry. :'D
    Ik denk gewoon van wel. Waarschijnlijk is Azkaban zo beschermd met spreuken dat de gevangenen niets kunnen beginnen. :3


    Dat dacht ik dus ookal, wat je op het laatste zei. Want had Bellatrix haar toverstok ook niet gewoon toen ze ontsnapt was?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee, want in boek 4 vertelt die Barty Crouch dat hij sinds dat hij in azkaban is gekomen geen toverstok meer heeft gehad.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Romanian schreef:
    (...)

    Dat dacht ik dus ookal, wat je op het laatste zei. Want had Bellatrix haar toverstok ook niet gewoon toen ze ontsnapt was?

    Dat dacht ik nu net niet :')
    Maar ik ben aan het zoeken, niet dat ik iets vind


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hesperide schreef:
    Sirius is ontsnapt en had zijn stok toch nog?
    Het lijkt me van wel. Je moet ook in je hoofd houden dat het een eiland is en ze daar onmogelijk zonder boot af geraken.

    Hij veranderde in een hond, daar heb je geen stok voor nodig :')

    Maar ik denk wel dat ze die nog hebben want elke ontsnapte gevangene heeft altijd zijn ogen stok nog als Harry ze 'tegen komt'


    The soul needs autumn.

    Oké, allemaal heel erg bedankt, ik ga het zo schrijven dat de toverstok wel gehouden mag worden. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking