• Dankjewel sommige mensen hier op Quizlet, door al die topics is mijn frustratie terug.:'D En like, twee jaar geleden, was ik een beetje emo. En als ik dan gefrustreerd raakte, zette ik mijn nagels hard in mijn pols zodat het me zou afleiden. Maar net deed ik het dus weer, omdat ik me dooderger. Damn! Ik was net twee jaar gestopt.:'D Nu is al die tijd verpest.:C

    Hebben jullie dat ook wel eens, dat je toch weer begint met een slechte gewoonte?(cat)


    everything, in time

    RESURGAM schreef:
    Ik heb niet echt slechte gewoontes, denk ik? En als ik er wel heb ben ik te lui om ze af te leren en kan ik dus ook niet hervallen. (A) Maar hoezo ben je geïrriteerd door ons?


    Oh jij moet je niet aangesproken voelen. (: Het zijn echt een aantal personen nu, maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen.:'D En heus, ze zijn niet zo voor de hand liggend als je zou denken hoor.:'D


    everything, in time

    Ik ontwijk die topics nu ook, aangezien mijn handen jeuken om reacties te typen en dat is niet een goed plan.
    En ja! Ik heb dat ook, maar dan met nagelbijten. Alleen ben ik daar nooit mee gestopt, haha. (:

    Ik moet altijd mijn haar goed doen, hahah

    ik sla tegen dingen aan als ik me erger.
    Waardoor mijn spiegel kapot is en mijn hand bloedde.(cat)


    Me so good.

    Ik begin de laatste tijd steeds weer van m'n handen heel hard vuisten te maken, met m'n lange nagels.
    Don't ask me why.. Ö Het is een soort van automatisme.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Nazgul schreef:
    Ik nagelbijt, veel. o_o

    Dit, en ik bijt op mijn lip alsof het kauwgom is, lol.

    Progeny schreef:
    (...)

    Oh jij moet je niet aangesproken voelen. (: Het zijn echt een aantal personen nu, maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen.:'D En heus, ze zijn niet zo voor de hand liggend als je zou denken hoor.:'D

    Haha oké, dan kom ik er waarschijnlijk niet achter wie het zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oh! Ik sla wel eens met boeken tegen mijn hoofd. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Oh! Ik sla wel eens met boeken tegen mijn hoofd. :Y)


    Shoganai i ne~

    Ik bijt altijd op mn lip xD verslaving :$


    its always the same road,it just go's on and on..

    Nazgul schreef:
    Ik nagelbijt, veel. o_o


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nagelbijten, op mijn onderlip bijten, nagels in mijn pols of in mijn hand. Soms denk ik ervanaf te zijn, maar als ik dan inderdaad gefrustreerd ben, kom het terug. Really annoying! :'D

    iedere keer zweer ik dat ik niet verslaafd aan een serie ga raken... ik ben hervallen in X-men: Evolution. Maar Kurt is zo cuuuuuuuute!!!!!

    en nagelbijten, daar ben ik op ogegeven xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb telkens de neiging om mijn vingers te laten knacken (wat een rot geluid geeft en eigenlijk ontzettend slecht is voor je vingers).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ieuw Marleen niet doen D:<


    I live for the applause, you will die for it.