• Dankjewel sommige mensen hier op Quizlet, door al die topics is mijn frustratie terug.:'D En like, twee jaar geleden, was ik een beetje emo. En als ik dan gefrustreerd raakte, zette ik mijn nagels hard in mijn pols zodat het me zou afleiden. Maar net deed ik het dus weer, omdat ik me dooderger. Damn! Ik was net twee jaar gestopt.:'D Nu is al die tijd verpest.:C

    Hebben jullie dat ook wel eens, dat je toch weer begint met een slechte gewoonte?(cat)


    everything, in time

    Razac schreef:
    Ieuw Marleen niet doen D:<


    A little too late Sem, maar bedankt, denk ik?(nerd)


    everything, in time

    Ik denk niet dat ik z'n neigingen heb, maar zo ineens na 2 jaar ö Dan moet je wel héél gefrustreerd zijn! Ik zou zeggen 'Sorry' in hun plaats,maar eigenlijk mag ik dat niet doen,maar toch stiekem doe ik het wel.

    Tragically schreef:
    Ik heb telkens de neiging om mijn vingers te laten knacken (wat een rot geluid geeft en eigenlijk ontzettend slecht is voor je vingers).

    Ik ken iemand die dat ook altijd doet. Dat vind ik nu eens echt een afgrijselijk geluid. ;x


    effort never betrays you

    Flawless schreef:
    Ik denk niet dat ik z'n neigingen heb, maar zo ineens na 2 jaar ö Dan moet je wel héél gefrustreerd zijn! Ik zou zeggen 'Sorry' in hun plaats,maar eigenlijk mag ik dat niet doen,maar toch stiekem doe ik het wel.


    Awh, dat is echt ontzettend lief.(flower) En nee, niet alleen Q joh. Er is wel meer, hier thuis enzo. Quizlet was vandaag alleen even de druppel.


    everything, in time

    Ah das zo zielig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Roken :'D ook al ben ik al 10383048404 keer gestopt, ik begin elke keer opnieuw.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nou haha ik vind Q niet belangrijk genoeg om weer te gaan snijden, of mezelf op een andere manier pijn te gaan doen :')
    Maar ik bijt op m'n lippen, vooral als ik verveeld ben .__.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Progeny schreef:
    (...)

    Awh, dat is echt ontzettend lief.(flower) En nee, niet alleen Q joh. Er is wel meer, hier thuis enzo. Quizlet was vandaag alleen even de druppel.

    Graag gedaan!, ik mag dat (eigenlijk) niet meer doen van een vriendin. Omdat ik dat altijd doe,als er zo iets niet gebeurt zoals het bord dan doe ik dat. Als iemand iets ni wilt doen,dan doe ik dat. Dat is misschien mijn slecht punt,maar héé,dit moest ik toch wel doen hé!

    Aan de binnenkant van mijn wang bijten, die was eerst helemaal stuk. Gatver, merkte vanmiddag dat het weer heel was. (krul)

    - Wat ga ik op laura's account zitten, heeft ze niet afgemeld ofzo? Oepsie. Ich bin Creamy -

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 21:43 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nazgul schreef:
    Ik nagelbijt, veel. o_o


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Speaker schreef:
    Aan de binnenkant van mijn wang bijten, die was eerst helemaal stuk. Gatver, merkte vanmiddag dat het weer heel was. (krul)

    - Wat ga ik op laura's account zitten, heeft ze niet afgemeld ofzo? Oepsie. Ich bin Creamy -


    Oh, ja, dat heb ik ook gedaan. Het was bij mij een afkickverschijnsel van het nagelbijten denk ik. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'