• Dat topic werd gesloten (8
    En ik wilde net even melden
    Dat mij irriteerd dat sommige mensen Asskissers zijn van andere mensen.
    Wees vrij je aangesproken te voelen (:

    Edit: 'Ik had het dus niet over aanhangers van De Mods, maar over sommige users (:'

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 19:50 ]

    Nou ik zit alleen nog maar op Quizlet voor mijn verhalen en omdat ik niet weg mag van mijn paar échte vriendinnen op Quizlet. Maar ik heb best wel haat aan héél veel mensen hierzo, ik zal niet zeggen wie maar waarschijnlijk zullen mensen zich wel aangesproken voelen.

    En ik heb gewoon echt scheit aan alles en iedereen en ik zeg wat ik denk dus ga niet huilen als dit teveel voor je is.
    Verder vind ik het een geweldige site, het zijn gewoon sommige mensen die het minder maken voor mij. ;)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 20:10 ]

    Bieberiffic schreef:
    Ik heb dus een hekel, dat ieder fxcking topic word gesloten tegenwoordig.

    Dat is waar.


    effort never betrays you

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Dit is eenmaal een soort topic waar ruzie wordt uitgelokt
    ow ja , maar dan is het niet mijn schuld lol :'D
    ik ben nou eenmaal kalm (krul)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Okee Sam ik ben er nog xd.


    You can agree with me or you can be wrong

    Rickjuh schreef:
    Het onderwerp is, wat irriteert jou aan quizlet. Daar valt onder b.v.: Mijn story's zijn verdwenen. Die knop doet het niet, foto doet lang met uploaden.

    Het onderwerp van dit topic is dus niet om ruzie uit te lokken, en persoonlijk al helemaal niet.


    Lol
    Ik probeerde idd geen ruzie uit te lokken (:
    Sommige mensen voelen zich gewoon aangesproken.

    Rickjuh schreef:
    Het onderwerp is, wat irriteert jou aan quizlet. Daar valt onder b.v.: Mijn story's zijn verdwenen. Die knop doet het niet, foto doet lang met uploaden.

    Het onderwerp van dit topic is dus niet om ruzie uit te lokken, en persoonlijk al helemaal niet.


    maar daar vallen toch ook dingen onder als 'iedereen is sneller pissig' 'elk topic word sneller gesloten.' 'de mods zijn streng' ofzo.. ?


    Smiling but close to tears.

    Rickjuh schreef:
    Het onderwerp is, wat irriteert jou aan quizlet. Daar valt onder b.v.: Mijn story's zijn verdwenen. Die knop doet het niet, foto doet lang met uploaden.

    Het onderwerp van dit topic is dus niet om ruzie uit te lokken, en persoonlijk al helemaal niet.


    Dus wordt het topic nu gesloten of wat? Dit irriteert me echt heel erg. Zodra je maar een beetje off-topic gaat dreigen jullie mods al met sluiten. Met een onderwerp als dit gaat het vanzelf deze kant op. C'mon zeg.


    you're my favourite part of the day ~

    Bieberiffic schreef:
    (...)

    maar daar vallen toch ook dingen onder als 'iedereen is sneller pissig' 'elk topic word sneller gesloten.' 'de mods zijn streng' ofzo.. ?

    Dat klopt, zolang het maar niet persoonlijk/aanvallend word dan mag het.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Bieberiffic schreef:
    (...)

    maar daar vallen toch ook dingen onder als 'iedereen is sneller pissig' 'elk topic word sneller gesloten.' 'de mods zijn streng' ofzo.. ?


    dat topic had ik een keer gemaakt -gesloten- hahah XD

    Boefje schreef:
    Okee Sam ik ben er nog xd.


    Wie is Sam? welke Sam, betere vraag


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Bepaalde mensen irriteren me dood.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sadism schreef:
    (...)

    dat topic had ik een keer gemaakt -gesloten- hahah XD


    oke, dat is wel beetje gay. ;$


    Smiling but close to tears.

    Emollient schreef:
    (...)

    Wie is Sam? welke Sam, betere vraag


    Dat ben ik, lol.


    you're my favourite part of the day ~

    Ik voel me aangesproken, lol.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 20:18 ]


    Hope goes lost but never dies.

    jou ^^ nee, jk xD

    ehm, ik irriteer me nog altijd aan mensen die denken dat hun mening de waarheid is. jupjup. en ik heb ook zo'n hekel aan mensen die wéten dat ze een fout hebben begaan maar het niet willen toegeven, of medelijden vragen. sorry, your flaw, not mine.

    of als je mensen in ruzies betrekt. jouw ruzie, niet de mijne?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.