• Dat topic werd gesloten (8
    En ik wilde net even melden
    Dat mij irriteerd dat sommige mensen Asskissers zijn van andere mensen.
    Wees vrij je aangesproken te voelen (:

    Edit: 'Ik had het dus niet over aanhangers van De Mods, maar over sommige users (:'

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 19:50 ]

    Boefje schreef:
    (...)

    Ik hou van jou Sammie <3


    Ik ook van jou Marrie <3
    Jouw topic vond ik nog netter qua uitleg man, het begint hier al groffer. Soms denk ik dat mods iets tegen sommige users hebben. En ik vind dat, dat als mod niet kan ;x maar dat is mijn mening.


    you're my favourite part of the day ~

    On-Topic, maar hier geen persoonlijk topic van! Laatste kans.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik irriteer me nooit echt aan mensen op Q.
    Wel dat mensen het te veel hebben over die 'asslikers'. Of hondjes, of over wie het dan ook gaat. Maarja. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ohhh!
    en ik irriteer me eraan dat iedereen zich overal mee bemoeit, maarja. mijn mening heh.


    Smiling but close to tears.

    Rickjuh schreef:
    On-Topic, maar hier geen persoonlijk topic van! Laatste kans.

    Jullie blijven maar hoop hebben he (nerd)


    -

    Ik haat het dat sommige mensen op Twitter veel leuker zijn dan op Quizlet echt hé.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hoi. (cat) Oh fuck ik heb zin om off-topic te gaan. Mijn handen jeuken.

    Maar goed, ach Q is zoals het is, kan niks aan veranderd worden -hoe hard we ook proberen-


    SLOAN.

    Genius schreef:
    Het irriteert me ook aan Q dat mensen zich snel aangesproken voelen door iets en dan daar even op in moeten gaan. Zodat ze weer aandacht krijgen wat leid tot een status (krul)


    Ik hoef geen aandacht, en geen status. Fuck die status. Sorry maar als ik me aangesproken voel, mag ik daar toch best op ingaan? Als jij je aangesproken voelt zou jij er ook op ingaan. En nou niet zeggen dat het niet zo is -.-


    you're my favourite part of the day ~

    Ik erger me wel aan mensen die irriteren en ergeren verkeerd en door elkaar gebruiken (cat)

    No offence verder.


    I am an idiot, I move.

    Papercut schreef:
    Ik haat het dat sommige mensen op Twitter veel leuker zijn dan op Quizlet echt hé.


    Maar dat komt omdat op twitter geen mods zijn.


    Smiling but close to tears.

    Mensen/topics die subtiel om een discussie/ruzie vragen (niet dit topic, maar een andere soort topics)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Genius schreef:
    (...)
    Jullie blijven maar hoop hebben he (nerd)


    Anders krijgen we een bende ontevreden users over ons heen. We moeten het proberen (krul)


    Olive

    Lockwood schreef:
    (...)

    Anders krijgen we een bende ontevreden users over ons heen. We moeten het proberen (krul)


    HEHE dat is offtopic hè.

    Nee oke. Blijf hoop houden, (: ik ben ook vriendelijk tegen topic reageerders.

    Bieberiffic schreef:
    Ik heb dus een hekel, dat ieder fxcking topic word gesloten tegenwoordig.

    Oh ja, daar sluit ik me zo bij aan.
    _O_ _O_ _O_

    Lockwood schreef:
    (...)

    Anders krijgen we een bende ontevreden users over ons heen. We moeten het proberen (krul)


    Ik hou van je. Je hebt voor het eerst als mod gereageert in dit topic, ben trots op je :9~


    SLOAN.