• Dat topic werd gesloten (8
    En ik wilde net even melden
    Dat mij irriteerd dat sommige mensen Asskissers zijn van andere mensen.
    Wees vrij je aangesproken te voelen (:

    Edit: 'Ik had het dus niet over aanhangers van De Mods, maar over sommige users (:'

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 19:50 ]

    Die kliekjes hier op Quizlet. -__- dat ze dan met dat kliekje iets "grappigs" hebben samen, en dan hier de boel daarmee gaan lopen onderspammen om interessant te doen.


    ars moriendi

    SLOAN schreef:
    (...)

    Renée ik ben jouw asskisser. _O_

    En ik de jouwe, morgen kan ik je ass echt gaan kissen man! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stekelenburg schreef:
    Die kliekjes hier op Quizlet. -__- dat ze dan met dat kliekje iets "grappigs" hebben samen, en dan hier de boel daarmee gaan lopen onderspammen om interessant te doen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Gaan we weer.
    Sorry,maar ik word moe van dit soort tocpis,ze hebben geen zin en er komt toch alleen maar ruzie van.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik vind persoonlijk dat we hier niet veel meer mogen zeggen van de mods of er komt een slotje. Ik vind mezelf nochtans een onafhankelijke user , die voor de rest niets verkeerd doet.
    Ik heb al leukere tijden gekend.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wat ik nu niet snap, is dat dit topic bijna hetzelfde is als het topic van Marrit en Marrit's topic wordt gesloten en deze niet?


    you're my favourite part of the day ~

    Genius schreef:
    (...)
    Blijkbaar heel veel. :9~


    hahaha tuurlijk jeh, Extra Kudo's :'D?

    Stekelenburg schreef:
    Die kliekjes hier op Quizlet. -__- dat ze dan met dat kliekje iets "grappigs" hebben samen, en dan hier de boel daarmee gaan lopen onderspammen om interessant te doen.


    Oh, die is ook heel goed inderdaad!
    Amen to that! _O_

    Guardiola schreef:
    Wat ik nu niet snap, is dat dit topic bijna hetzelfde is als het topic van Marrit en Marrit's topic wordt gesloten en deze niet?


    Ik zou ze dan toch maar eens gaan lezen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dat ik hond word genoemd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wejoo, ik heb zin om mijn username de volgende keer 'Asskisser' te maken. Maar trouwens, je zegt; de asskissers. Maar de asskissers die jij bedoelt vinden zichzelf net als Sam -nee sam, jij bent natuurlijk geen asskisser, no offence- gewoon iemand die dezelfde mening deelt als iemand anders. Dus is het begrip 'asskisser' eigenlijk gewoon nutteloos omdat niemand dan een asskisser is.
    EPICWIN.


    You can agree with me or you can be wrong

    Weet je, ik ben een Asskisser van dé Rose, kom er eerlijk voor uit. Dus, wat bereik ik hiermee? Status, een gekuste kont van Rose? Rose haar kont mogen hebben gekust. Nah, nee niks.


    SLOAN.

    StJimmy schreef:
    Gaan we weer.
    Sorry,maar ik word moe van dit soort tocpis,ze hebben geen zin en er komt toch alleen maar ruzie van.



    Jawel. ik zeg hier gewoon wat ik denk zonder ruzie uit te lokken.
    Als mods deze gaan sluiten is er dus 0 vrijheid van meningsuiting op Q.

    En mijn prachtige topic werd gesloten en deze niet D:


    You can agree with me or you can be wrong

    SLOAN schreef:
    Weet je, ik ben een Asskisser van dé Rose, kom er eerlijk voor uit. Dus, wat bereik ik hiermee? Status, een gekuste kont van Rose? Rose haar kont mogen hebben gekust. Nah, nee niks.


    Lieverd, meer mensen heten Rose (: